Achteruit rij camera Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Achteruit rij camera Insignia

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18371464
    creator788
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 August 2016

      Ik heb nu een 5 maanden oude insignia. Bij aanschaf   (lease) was ik er al snel achter dat als de auto net gestart is, de achteruit rij camera niet vloeiend loopt.

      Het beeld komt met gaten in de video feed op het scherm. Als je dus te snel achterruit rijd, heb je kans iets te raken omdat je inneens verder bent dan je verwacht.

      Ik heb het 8″ scherm en systeem.

      De dealer zwijgt in alle talen. Immers doet hun auto het ook, dus is het een product eigenschap. De verkoper zou nog contact opnemen met Opel Nl, maar niets meer gehoord. Voor mij nooit meer een Opel.

      #18372020
      ZakhooiTM
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 November 2013

        [quote quote=18371464]Ik heb nu een 5 maanden oude insignia. Bij aanschaf (lease) was ik er al snel achter dat als de auto net gestart is, de achteruit rij camera niet vloeiend loopt. Het beeld komt met gaten in de video feed op het scherm. Als je dus te snel achterruit rijd, heb je kans iets te raken omdat je inneens verder bent dan je verwacht. Ik heb het 8″ scherm en systeem. De dealer zwijgt in alle talen. Immers doet hun auto het ook, dus is het een product eigenschap. De verkoper zou nog contact opnemen met Opel Nl, maar niets meer gehoord. Voor mij nooit meer een Opel.[/quote]
        Ik stuur je even een PB :)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.