Achterklep spoiler voor Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Achterklep spoiler voor Zafira

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212772
    Za4ra OPC
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2009

      Wie kan mij advies geven? Ik heb een vraag over de aanschaf van een achterklep spoiler.
      Een originele OPC spoiler is € 375,- bij de Opel dealer. :hmmz
      Op internet heb ik een originele OPC spoiler kunnen vinden voor € 299,- beter maar nog steeds :hmmz

      Daarnaast nog drie modellen gevonden op het net.
      – GM tuningparts
      – smutzig-hh
      – BumpersParadiseUK

      Heeft iemand ervaring (zoals pasvorm, spuitwerk, enz) met niet originele dakspoilers zoals de modelen hierboven en het voorbeeld hieronder?

      #17532899
      AstraElvis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 August 2007

        gewoon kijken bij gm tuningparts.

        die levert origineel gm of spullen die wel degelijk goed op een opel passen.

        #17532900
        VectraSport
          Lid sinds:
          14 June 2005

          jazeker!! ik heb er tijdje terug 1 gekocht bij GM tuningparts voor 75 euro.

          hij is gemonteerd en ziet er echt top uit…. ik zag geen verschil met de originele.

          #17532901
          tijgetje57
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2004

            eugene verkoopt GM origineel. De beste pasvorm behaal je met origineel niet met imitatie.

            En zeker niet met polyester… gewoon abs kunstof.

            #17532902
            Za4ra OPC
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 August 2009

              Keuze is gemaakt!
              Het wordt de spoiler van Original Car Parts (€ 259,-) Het is de originele spoiler gemaakt van het materiaal ABS en voorzien van een primer. Dit materiaal heeft als voordeel dat het vormvast is. De andere spoilers hierboven zijn van polyester en zal werken (krimp en rek).
              Het spuitbedrijf waarschuwde mij voor het gebruik polyester spoilers. Dit kan op den duur kleine scheurtjes in de lak gaan vertonen omdat het materiaal niet vormvast is.

              En op zo’n prachtige auto moet ook een mooie spoiler. :wub

              #17532903
              VectraSport
                Lid sinds:
                14 June 2005

                pfhoeh wat een geld voor zon klein stukje plastic… het zal vast beter zijn dan de imitatie…. zelf ben ik echt wel kieskeurig en super netjes met mijn auto… maar die van mij stond ook netjes in de primer… en zit er inmiddels alweer jaar op. Ziet er nog spik en span uit zonder scheurtjes of wat dan ook…. Pasvorm was ook uitermate goed.

                Original Car Parts is inderdaad allemaal origineel spul…. goeie zaak hoor.

                gr, ZafiraSport.

                P.s. ik zal mijn spoiler wel keer foto van maken en posten hier

                #17532904
                rensie73
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 July 2009

                  ben benieuwd voor de foto !

                  #17532905
                  Za4ra OPC
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2009

                    @ZafiraSport,

                    Die van jou stond in de primer? Als ik nu een spoiler bij GM-tuningparts aanschaf is deze polyester en staat niet in de primer. Kosten €99,-
                    Apart :hmmz Heb jij het OPC model? En is die van polyester?

                    #17532906
                    VectraSport
                      Lid sinds:
                      14 June 2005

                      Hierbij even wat nieuwe foto’s van mijn Zaffie, waarbij je ook mijn spoiler kan zien die toen 75 euro kostte.


                      @Zafra
                      OPC mijn spoiler was inderdaad in de primer geleverd, alleen even de originele kleur eroverheen laten spuiten en het was ready… inderdaad is die van mij van polyester.

                      Het is het OPC model….. zie foto’s hieronder :

                      ( Nu ook met de nieuwe Irmscher grille… )

                      gr, ZafiraSport.

                      #17532907
                      Za4ra OPC
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 August 2009

                        @ ZafiraSport,

                        Dat ziet er netjes uit. Niet van echt te onderscheiden. :thumbup
                        Ik heb de originele spoiler gekocht omdat ik wat extra geld had van de verkoop van diverse DVD boxen. En kan hiervan ook de spoiler laten spuiten en monteren. :P
                        Als het goed is wordt de spoiler binnenkort gespoten en kan ik daarna mijn auto brengen om hem te laten monteren. Als het meezit volgende week. :angel

                        #17532908
                        VectraSport
                          Lid sinds:
                          14 June 2005

                          als je nog eens wat extra geld overhebt ;-) ik weet nog wel een goed doel hoor ;-)

                          Maare als de spoiler erop zit, post je dan nog even een foto? ben benieuwd!

                          successssss

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.