Achterklep ruitenwisser met een eigen leven

Forumindex Forums Modellen Grandland X Achterklep ruitenwisser met een eigen leven

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18389062
    Tjerk Visser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 July 2020

      Gelukkig gaat het nog steeds over ruitenwissers :applause02:

      Laten we ons niet al te druk maken over het gelijk hebben.

      Ieder van ons doet gewoon wat hij het beste en voor hem het makkelijkste is.

      :cheers:

      Groet Tjerk

      #18391783
      Zeeuw50
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 May 2020

        Volgens mij was het topic gestart omdat de achterwisser het bleef doen toen de auto was geparkeerd…

        Dit heb ik dus vanmorgen ook gehad, auto in P-vak gezet, motor uit, ik stap uit, auto op slot.. ik kijk nog een keer en de achterwisser blijft wissen??? Dit ging pas over na open sturen van de achterklep met de afstandsbediening.

        Ik heb nu de auto-aan van de achterwisser als je de GLX in de achteruit zet uitgezet, dit helpt volgens mij.

        Verder geen problemen met mijn GLX op het blaadjes in de ventilator issue na :good:

         

         

         

         

        #18403898
        Jodokus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 January 2020

          Om even op de start van dit topic terug te komen (tijdje terug al). Een paar weken geleden is het mij ook een keer gebeurd dat de achter ruitenwisser op hol geslagen was. Ik stond naast de afgesloten auto en hij stond nog vrolijk te wissen. Inderdaad na de wisserhendel een paar keer bewogen te hebben is hij weer gestopt.

          #18406464
          Tjerk Visser
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 July 2020

            Goedemorgen,

            Vannacht stond ik een sigaret te roken bij het raam, ja ik weet het slechte gewoonte.

            Het had even daarvoor licht geregend, dus de auto’s waren nat.

            Mijn Grandland staat direct onder het raam, en tot mijn stomme verbazing zag ik dat de ruitenwissers de vooruit schijnbaar hadden gewist. Ofwel mijn vooruit was schoon. :cry:

            Ik begin nu toch enigzins het @jopsa gevoel te krijgen. En auto die zich gedraagt als een AI. :scratch:

            Iemand ooit dit ook bemerkt? :help:

            #18406534
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Als dat het maar is Tjerk….    Bij mij gaan onderhoudsweergave, navigatie, dodehoeklampen, boordcomputer, dashboard, achterklep, wiswassers voor, zijramen, sloten, afstandsbediening en nu zelfs al de koplampen een eigen leven lijden.  Deze lijst is zelfs niet alles.  Ik hou reeds geruime tijd een dagboek bij en maak video’s.  Ook de start-stop is een regelrechte grap.  Heb nu al filmmateriaal voor een trilogie.

              Maar ook zaken die helemaal niet willen werken.

              Het enige wat wel goed werkt nu is de parkeer-assistent..  Laat nu dit het gene zijn wat men me afraadde om te gebruiken.

              Ondertussen rechtszaak via rechtsbijstand.

              Eerste zitting was vorige week.  Direct verwezen naar februari daar men OPEL zelf erbij wil betrekken.

              Gaat even aanslepen vermoed ik.

              #18406557
              Tjerk Visser
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 July 2020

                [quote quote=18406534]Als dat het maar is Tjerk…. Bij mij gaan onderhoudsweergave, navigatie, dodehoeklampen, boordcomputer, dashboard, achterklep, wiswassers voor, zijramen, sloten, afstandsbediening en nu zelfs al de koplampen een eigen leven lijden. Deze lijst is zelfs niet alles. Ik hou reeds geruime tijd een dagboek bij en maak video’s. Ook de start-stop is een regelrechte grap. Heb nu al filmmateriaal voor een trilogie. Maar ook zaken die helemaal niet willen werken. Het enige wat wel goed werkt nu is de parkeer-assistent.. Laat nu dit het gene zijn wat men me afraadde om te gebruiken. Ondertussen rechtszaak via rechtsbijstand. Eerste zitting was vorige week. Direct verwezen naar februari daar men OPEL zelf erbij wil betrekken. Gaat even aanslepen vermoed ik.[/quote]

                Houdt ons op de hoogte Jopsa!

                Waarom werd het gebruik van de parkeerassistent ontraden en door wie? :cry:

                Groet Tjerk

                #18406620
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  door de verkoper Tjerk

                   

                  grtn

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.