Achteraf inbouwen achteruitrijcamera Mokka 1.7 cdti

Forumindex Forums Modellen Mokka Achteraf inbouwen achteruitrijcamera Mokka 1.7 cdti

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353862
    Skigekgeert
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 March 2018

      beste forum ik kan via een slopperij een achteruitrijcamera voor mijn Mokka kopen, dus naar de dealer voor orginele aansluit kabel, nee meneer, dat gaat niet lukken. Opel werkt niet mee bij het aanmelden van de camera in de navi600!!! Civ code krijg je niet… Hú, is dit onwil, op naar de volgende dealer, er zijn verschillende cameras en CAN-bussen, kans is klein dat u de goede camera heeft… Dan maar de onderdelen handel bekeken daar zijn ze wel te koppelen maar volgens Opel vervalt garantie omdat de can-bus gestoord kan raken. Kortom is het nu wel of niet mogelijk!!

      #18353892
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        beste forum ik kan via een slopperij een achteruitrijcamera voor mijn Mokka kopen, dus naar de dealer voor orginele aansluit kabel, nee meneer, dat gaat niet lukken. Opel werkt niet mee bij het aanmelden van de camera in de navi600!!! Civ code krijg je niet… Hú, is dit onwil, op naar de volgende dealer, er zijn verschillende cameras en CAN-bussen, kans is klein dat u de goede camera heeft… Dan maar de onderdelen handel bekeken daar zijn ze wel te koppelen maar volgens Opel vervalt garantie omdat de can-bus gestoord kan raken. Kortom is het nu wel of niet mogelijk!![/quote]</p>

        Aftersales montage Achteruitrijd camera op Opel Astra K.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.