Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Op zich heb ik alle begrip voor de terugroepactie i.v.m. accu probleem ampera-e. Het zou Opel wel sieren als de gedupeerden op de hoogte gehouden worden van ontwikkeling software. Ik heb een behoorlijk probleem met mijn werkverkeer nu de accu maar tot 90% geladen kan worden. Opel, laat de oplossing aub niet te lang op zich laten wachten.
Vervelend, maar dit forum is geen helpdesk van Opel, maar een verzamelplek voor enthousiastelingen. Als je wilt dat Opel iets aan je klacht doet, kan je je beter wenden tot Opel zelf.
Hoe kan je enthousiast blijven als Opel Nederland jouw klachten negeert? Ik vraag al langere tijd om een status update omdat ook ik problemen ondervind met de afgenomen actieradius. Ik word steeds aan het lijntje gehouden met de mededeling dat Opel heel erg hard werkt aan een update die de actieradius (volledig) moet herstellen. Ik heb gevraagd om opgave van een redelijke termijn waar binnen het probleem zal zijn opgelost….ik moest maar rustig afwachten….ik heb gevraagd om mogelijke compensatie indien oplossing niet wordt gevonden….ik moest eerst maar eens rustig wachten op een officiële reactie van Opel Nederland. De Ampera-e wordt niet meer geproduceerd, de oproep voor een software update om veiligheidsredenen (lees: 10% beperking actieradius) werd gecommuniceerd toen de laatste voorraadmodellen waren verkocht. Waarom zou Opel nog investeren in een software update als de huidige bezitters niet of nauwelijks van zich laten horen?