Abs lamp gaat branden bij claxoneren!

Forumindex Forums Modellen Corsa Abs lamp gaat branden bij claxoneren!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211801
    The Red Lizard
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2009

      Ik heb een corsa b Gsi x16xe en als ik onder het rijden claxoneer dan sprint mijn abs-lamp aan…als ik de auto uitzet, en weer start dan is de lamp uit…toeter ik dan(dus als ik stil sta) sprint de lamp niet aan..

      Heb vant werk met de tech 1 uitgelezen en gaf die aan(weet nie meer precies)..Wielsensor Lv geen signaal…deze gecontroleerd, niks aan te zien, maar bij een maat van me met zijn corsa b gsi, de sensor lv gewisselt met die van mij…bij mij is probleem het zelfde, en bij hem werkt mijn sensor 100%…

      heb tanden van de abs-ring gecontroleerd, niks aan te zien, en voor de zekerheid, aandrijfas na getrokken(heb dat eens met ene tigra gehad, deze had speling) maar ook deze zat vast..

      Ooit eerder iemand meegemaakt?

      #17517957
      TRPower
        Lid sinds:
        13 October 2008

        ik zou de bedrading ff doormeten die richting je abs computer gaat, dus binnen in de auto, misschien ligt er een draadje ofzo van je toeter ergens tegen 1 van je abs kabels

        #17517958
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          of slechte massa….

          komt wel voor bij de corsa-B

          #17517959
          The Red Lizard
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 July 2009

            het rare is dat als ik de auto uitzet, het licht aan heb, en de deuren gewoon dicht heb, ik heel zacht(en vervormd) het geluid van de lichtzoemer hoor..doe ik de auto op contact zetten of starten is het weg..
            Dit euvel is net zo lang als het gedoe met de abs lamp..

            #17517960
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              MASSA PROBLEEM!!!!!

              #17517961
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                LEG een dikke kabel van de – van je akku naar een van de bak bouten, en leg een dikke draad van de – van de accu naar een bout op de carroserie..

                willem

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.