abs en tc lampje branden en km teller valt uit

Forumindex Forums Modellen Omega abs en tc lampje branden en km teller valt uit

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210068
    opelomega2000
      Lid sinds:
      7 June 2009

      ik wordt er werkelijk gek van
      als ik rijd dan valt na ongeveer 3 min of na 10-15 km de km teller uit en gaat he abs en tc lampje branden en gaande weg valt de stuurbekrachteging uit en werkt de cc niet meer .
      heb de abs sensoren al schoongemaakt en auto meerder malen laten uitlezen bij de opel dealer. bij het uitlezen komen geen foutcodes naar voren. opel weet ook niet waar het in kan zitten.
      wie weet wat het kan zijn ??

      #17487331
      Mickel_MV6
        Lid sinds:
        6 March 2007

        Snelheid signaal komt uit de ABS computer, misschien is de stekker op de unit niet helemaal lekker meer bv.

        Als bv de voeding van die unit weg valt verdwijnt het signaal en worden er ook geen storingen opgeslagen.

        #17487332
        arjontje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2006

          Kijk ook even of de dynamo nog goed zijn werk doet.
          Je krijgt namelijk hele rare storingen als dat hij kapot is.

          #17487333
          driek
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 January 2008

            Hoi ik heb vanaf vorige week hetzelfde probleem heb je er toevallig al iets op gevonden.Bij mijn Omega heb ik twee weken geleden wel de krukas kering vervangen dus de automaat is eronder uit geweest dacht dat ik misschien daar een kabeltje niet goed bevestigd heb.
            Groet Henri

            #17487334
            martijn_maja
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 April 2006

              zijn het eerder genoemde problemen niet, kun je ook een massa probleem hebben.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.