abs computer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum abs computer

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213021
    bennic
      Lid sinds:
      1 February 2006

      Hallo allemaal,
      net bericht gekregen van de garage dat de abs computer niet meer te repareren is, dus nu ben ik op zoek naar een tweede handse, het gaat om een bosche nr 0285220024.
      Wie o wie kan mij helpen?
      Gr Ben

      #17535808
      jutoma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 March 2005

        Hoi Ben,

        Ik zou even op Ebay zoeken als ik jou was.
        Wel even kijken of je het juiste type nummer gebruikt, ik kan namelijk niks vinden op dat type nummer.

        Mvg,
        jutoma

        #17535809
        sw_reijnders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2005

          he een bosch die een keer kapot gaat . . . is weer eens wat anders dan al die Kelsey Haynes ABSsen die kapot gaan!!!

          Kijk vooral op Ebay.de en Ebay.co.uk . . . daar krijg je veel meer resultaat op je zoekopdrachten.

          #17535810
          bennic
            Lid sinds:
            1 February 2006

            origineel gepost door jutoma
            Hoi Ben,

            Ik zou even op Ebay zoeken als ik jou was.
            Wel even kijken of je het juiste type nummer gebruikt, ik kan namelijk niks vinden op dat type nummer.

            Mvg,
            jutoma

            hallo jutoma je had gelijk hoor het nummer klopte niet die 8 moet een 6 zijn.
            maar het valt niet mee hoor zo’n ding te zoeken ben er nu eentje tegen gekomen in duitsland kijken of ik dat geval kan kopen.
            gr Ben

            #17535811
            sw_reijnders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 October 2005
              #17535812
              bennic
                Lid sinds:
                1 February 2006

                Vandaag op pad geweest en een nieuwe (tweedehands) ABS pomp gehaald bij Rhenoy in Waardenburg, had er nog twee liggen (nu nog maar een).
                Terug in Den Helder en de garage heb hem er meteen weer ingezet, lampjes van de ABS en TC branden niet meer en ik hoop voor een hele tijd.
                Je krijgt nog drie maanden garantie ook bij Rhenoy:thumbup,hopelijk niet nodig.

                Bedankt voor alle reacties en tot de volgende keer.

                Gr Ben

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.