ABS blokkeerd tijdens noodstop

Forumindex Forums Modellen Insignia ABS blokkeerd tijdens noodstop

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348993
    avstrate
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 September 2017

      Ik had een maand geleden een oproepje geplaatst over de ABSin mijn insignia 2014 sportstourer. Combi. De auto heeft 120000 gereden en alle onderhoud gehad. Tijdens noodstop blokkeerde het rechtervoorwiel en zat muurvast. Opel weigert het probleem te onderzoeken en kon niet aangeven wat het was. Ze wilden ook niet kijken of dit een veiligheidsitem is. Geen enkele tegemoetkoming en een rekening van 1800 euro. Ik was benieuwd oof er meer menen dit probleem hadden gehad. Ik heb de module terug geeist en ben nu bezig via juridische procedure. Ik heb geen enkele reactie gekregen maar zag dus wel da het bericht verwijderd was. Erg ijzonder allemaal! Dus nogmaals iemand ook ervaring met dit probleem?

      #18349034
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Bedoelde u een forum bericht hier?, op dit forum!, worden niet zonder reden een bericht verwijderd naar mijn weten, mocht er toch een grondige reden zijn,
        krijgt u hier een berichtje over, voor zo ver ik weet.

        Dat bericht staat ->hier<- nog volgens mij.

        #18349075
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Je geeft er weinig informatie, wat is er voor dat bedrag gedaan? Ik denk niet dat ABS geblokkeerd is geweest, maar enkel je remklauw rechtsvoor.
          Wat voor module heb je terug geëist? En je remklauw kan dan geblokkeerd zijn door vuil in de remleiding / remcilinders. Maar ook door een defecte ABS pomp.

          Heb je vooraf problemen gehad, om welke motorisering gaat het hier? Wat versta je onder heeft alle onderhoud gehad?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.