Aansluitschema dension icelink onder de loep ;)

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Aansluitschema dension icelink onder de loep ;)

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261250
    noogy2000
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2004

      hallo allemaal..

      Ik ben van plan om in mijn vectra een Dension Icelink aan te sluiten, zodat ik mijn iphone kan afspelen op mijn CD70
      Hiernaast wil ik graag een extra 12v socket achter mijn dashboard hebben, om hier een Iphonesteun/charger op aan te sluiten zodat ik mijn sigarettenaansteker hier niet continu voor hoef te gebruiken..

      Nu had ik gedacht om dit als volgt te gaan doen:

      Nu vroeg ik me af of ik dit nog extra moet afzekeren, en zo ja, welke Zekeringen kan ik hier het beste voor gebruiken en wat is het beste punt om dit te doen?

      Als er nog andere ideeen zijn hoor ik het graag!

      gr jeroen

      #18179850
      jurgen boes
        Lid sinds:
        30 May 2013

        ja ik zou er wel een zekering in verwerken.
        ik weet niet wat een icelink “trekt” maar daar zou ik dan een zekering bij zetten die iets hoger is..
        qwa plaatsing zou je handschoenenkast de meest logi plek zijn.
        zo kan je er goed bij en hoef je niet de hele auto uitelkaar te schroeven als je zekering er mee stopt.
        of je moet het via je zekeringenkast laten lopen en daar een loze houder gebruiken

        #18179851
        Patje gts
          Lid sinds:
          27 May 2013

          Ik heb ook een gelijkwaardige set gehad echter zonder zekering, gezien de sigarettenaanstekker al hoog afgezekerd is.

          Ik heb de set er uit gedaan heb nu een parrot mki9200 er inzitten met een parrot unika stuurwiel module, werkt echt stukken fijner en meteen een carkit.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.