Aansluiten kabelboom 2.0 8v

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Aansluiten kabelboom 2.0 8v

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18351667
    Peter_N14GTI
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 April 2011

      Na een paar jaar stilstand ben ik toch weer voornemens om m’n project op te pakken (hij moet toch ooit uit de schuur….).

      Na een erg demotiverende ombouw van van mijn rekord a met een omega 2.0 8v (aangezien dat er hier destijds op het forum geopperd werd dat alles zo zou passen wat duidelijk NIET het geval is) en met gebruik van de gehele orginele kabelboom hem niet uit de startblokkering te krijgen heb ik alle bedrading er weer afgehaald en een andere kabelboom met inlaat/ injectoren/ bobine enz gekocht ZONDER startblokkering echter weet ik niet precies van welk type motor behalve dat het ook een 2.0 8v betreft.

      Met het aansluiten hou ik een paar stekkertjes over welke ik zo 123 niet weet te plaatsen, tevens heb ik de kabelboom (stekker) niet naar de bobine.

      Als iemand toevallig een duidelijke tekening heeft dan kunnen we eea gaan matchen.

      De stekkers welke ik zo snel niet weet te plaatsen zie je hieronder:

      https://drive.google.com/open?id=1ON8ntimkLSkPf5WZ2_bND_o1DUvQd-C_

       

      Alvast bedankt,

       

      Peter

      #18351888
      Peter_N14GTI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 April 2011

        Niemand die mij even een schema/ tekening oid kan geven????

        #18351898
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          [quote quote=18351888]Niemand die mij even een schema/ tekening oid kan geven????[/quote]
          Kan je aan een werkplaatshandboek helpen met schemas voor een omega stuur maar een pb met email dan zend ik deze naar je toe

          #18351900
          Peter_N14GTI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 April 2011

            Dank je wel, ik heb je een pb gestuurd.

            #18352030
            Noordpoolgsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 March 2009

              Goedenavond.

               

              De foto 1 en 2 is de behuizing van het brandstof relais.

              Foto 3 in de GESCHAKELDE plus van het contact (stand 2-3 contactslot).

              Foto 4-5 is de stekker denk ik van de stappenmotor deze zit boven het kleppendeksel.

               

              #18352051
              Peter_N14GTI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 April 2011

                Helemaal super, we moeten weer even een moment vinden om er verder mee te gaan.

                We hebben nog wel een paar uitdagingen zoals de kabelboom naar de bobine welke ontbreekt dus deze van de omega moeten gebruiken, echter moeten hier alle overbodige draden tussen uit en verbonden worden met de rest van de kabelboom (motor + rekord).

                Dankzij Peter heb ik de werkplaatsboeken dus met wat gepuzzel…..

                Dank je wel.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.