Aanschaf Astra G 1.6 16v

Forumindex Forums Modellen Astra Aanschaf Astra G 1.6 16v

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262460
    dennisnmgn88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2012

      Goedemorgen mede forumleden :),

      Na lang wikken en wegen toch maar besloten om te zoeken naar een nette Astra G, i.p.v Astra H.

      Mijn huidige Corsa heeft een lekke koppakking en voor mijn werk heb ik toch echt een auto nodig.
      Door sparen is dus geen optie, maar met een nette G zal ik zeker net zo blij zijn.

      Nu is mijn oog op de volgende Astra gevallen:
      http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m752418339-opel-astra-1-6-16v-njoy-ecc-5-deurs-2003-topstaat.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Zo op het oog lijkt het me gewoon een mooie en goede Astra. Natuurlijk is een foto geduldig dus we gaan vanavond even kijken hoe die er bij staat.
      Enige wat me opviel was de (lelijke) grote NL sticker op de achterkant. Deze kan er in mijn ogen alleen opgeplakt zijn als je of goed dronken bent, of je iets eronder te verbergen hebt.
      Gelukkig vond de garage dit ook lelijk en ze hebben hem eraf gehaald, gelukkig geen roest of andere gekke zaken gevonden onder de sticker.

      Zijn er nog dingen die ik vanavond in de gaten moet houden, of valt het bij deze types mee?
      De Astra G waar mijn vader in rijd (ook NJoy en zelfde motor), heeft tot nu toe 230.000 zonder problemen achter de rug maar helaas zal dit natuurlijk niet voor alles Astra’s zo zijn.

      Alvast bedankt!

      And off course, I’ll keep you all up to date :)

      #18197850
      vla007
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2011

        Ziet er goed uit die G! Hoe was de bezichtiging? Misschien heb je er niks meer aan, maar hier is een link:http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=180885 naar een waar op te letten how to voor een G.

        #18197851
        dennisnmgn88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2012

          @vla007 wrote:

          Ziet er goed uit die G! Hoe was de bezichtiging? Misschien heb je er niks meer aan, maar hier is een link:http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=180885 naar een waar op te letten how to voor een G.

          Thanks for the reply!

          De bezichtiging is prima verlopen en heb gelijk de knoop doorgehakt. Had ondertussen ook het topic gevonden met bepaalde punten, but thanks anyway!.

          Even snel een kiekje van de Astra

          Zal vanavond nog even de auto wassen en morgen een paar goede foto’s maken. Zal ook gelijk even een nieuw topic starten over de auto maar ben tot nu toe zeer tevreden!
          Geen roest op de bekende plekken en voor de rest zit de auto nog netjes in de lak. Volledig dealer onderhouden en historie is gelukkig compleet aanwezig.

          Natuurlijk zijn er nog wel een paar plannen zoals nieuwe koplampen (gewoon de originele xenon projectors) en een ander setje wielen. Verlagen gaat deze keer niet gebeuren, aangezien hij alleen maar snelweg kilometers gaat maken wil ik graag een beetje comfort hebben ;).

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.