Aanhangerverlichting probleem astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Aanhangerverlichting probleem astra h

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18436614
    ericbijs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 September 2021

      Goedendag,

      Ik heb een probleempje met mijn aanhangerverlichting.

      Astra H, 1.6 116 pk 2007

      Zowel op mijn boottrailer als gewone aanhanger weigert mijn linker knipperlicht. Hij knippert snel….was voorheen wel goed.

      Alles al geprobeerd, noodkabel, nieuwe lampjes, stekkers etc…geen resultaat.

      Al heel veel gelezen over canbus..relais etc, maar ben geen electronica expert.

       

      Wat kan volgens jullie het probleem zijn?

       

      Alvast dank

      Eric

      #18436995
      Koffie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 November 2019

        Had je de aanhangers met een adapter aangesloten? Zo ja, probeer een andere adapter. Zo nee, probeer nog een aanhanger of fietsendrager te regelen om te testen.

         

        Je zou ook eens in de stekker van de auto kunnen kijken of de contacten nog schoon zijn. Zo niet, voorzichtig schoonkrabben met een stukje hout. Niet met metaal krabben, dan krast de coating eraf.

        #18437066
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          snel knipperen wil zeggen dat er een onverwachte andere belasting op zit, enige wat ik kan zeggen is dat je dus moet gaan nameten wat er aan de hand is, misschien led verlichting, misschien een draadje wat niet goed aangesloten of los zit, misschien corrosie waardoor er geen goed contact meer is.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.