90’s sleutelhangers

Forumindex Forums Overige Opel algemeen 90’s sleutelhangers

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264365
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Welke zijn er correct voor rond 1993 en meer specifiek voor een Calibra Turbo, oftewel hoe zouden die er uit moeten zien (liefst met foto’s)?

      #18220250
      Opaul
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 October 2006

        Volgens mij bestaan de sleutelhangers met een logo en leren lapje al een eeuwigheid, dus die waren vast al te koop in 1993. Wel eentje aanschaffen met een wat ouder Opel logo zoals deze:

        http://www.q4cars.nl/nl-NL/mod/artikelgroepen/sl0023/883/sleutelhanger-opel.htm

        #18220251
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          Deze zijn van een marktplaats advertentie, wat zit hier tussen en uit welke periode/voor welke auto? Had een Calibra Turbo eigen hangers of zo’n universele als hier bij staat?

          Je hebt van die mensen die ieder individueel verschil kennen en uit kunnen leggen hopelijk zitten ze ook hier op het forum :-P

          #18220252
          Oenatje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            deze is zeker te weten uit de jaren 90

            #18220253
            Mr.F
              Lid sinds:
              3 November 2008

              Bijna alles op die verzamelfoto is 90s

              #18220254
              Family man
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 August 2012

                ik denk dat dat heel moelijk word, veel dealers hingen er hun “eigen” sleutelhanger aan zoals bv http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/sleutelhangers/m780387710-kavel-16-opel-sleutelhangers-20-stuks.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false; (die met die motorsportstrepen vind ik best netjes) of je zou wellicht in die tijd er een “orginele” uit de accesoires catalogus bij hebben besteld.

                soms (net zo als in deze adv.) weleens alleen met opel logo/geen garage, of zoals door Opaul beschreven met zo’n leertje.
                Ik heb bij div auto’s nog zo’n sleutelzakje/met dealergegevens gekregen, zoals als http://www.all4shoes.be/index.php/shop/index/lederwaren/sleutelzakje-met-rits/” onclick=”window.open(this.href);return false; maar moet je dan maar net treffen met alleen Opel logo.
                En echt mooi is het ook niet echt, dit zie ik zelf liever ..
                http://www.ebay.de/itm/Opel-Calibra-Schlusselanhanger-Schriftzug-kein-Schlusselband-NEU-/201040355198?pt=Automobilia_DE&hash=item2ecef05f7e” onclick=”window.open(this.href);return false;
                of
                http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-overige/m750121443-opel-sleutelhanger.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

                succes er weer mee!,
                zelf heb ik een in een oude Zwitserse Frank (die ik onder het tapijt heb gevonden bij restauratie) (auto is een CH import) een gaatje geboord en er een sleutelhangerring aan gemaakt voor de B GT. vond ik wel leuk

                #18220255
                InjectTheVenom
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 December 2004

                  Mja die laatste 2 zijn weer van die aftermarket dingen die later geproduceerd zijn, ik ben zelf een detailnerd met OCD en moet een periode/(wanneer mogelijk)type correcte hanger hebben :angel :mrgreen: Nu nog iemand die de individuele verschillen uit kan leggen in de foto’s hierboven en de periode kan benoemen.

                  #18220256
                  Family man
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 August 2012

                    Dat van die laatste 2 dacht ik al!,
                    moet jij altijd een paar keer je portieren/klinken controleren voordat de auto achterlaat??
                    (Ik zie het regelmatig iemand doen bij mijn moeder in de straat, gaat minstens 3x rond de auto (geen cv??) en checkt dan elke portier en klep en kijkt vervolgens na te zijn overgestoken nog een paar minuten naar de auto (of ie goed staat misschien of kan geen afscheid nemen??)
                    maar goed on topic heb je geen orginele brochure (accesoires) van Opel Calibra of van Opel uit de jaren 1990/1997 waarin wellicht een plaatje staat.

                    #18220257
                    InjectTheVenom
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 December 2004

                      Zo erg is het nou ook weer niet he. Helaas geen accessoire brochures, geen idee of die er zijn waarin ook sleutelhangers staan.

                      #18220258
                      Manta-aero
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Leuke accesoire uit 1994:

                        #18220259
                        opelremco
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          11 August 2007

                          Heb nog een Calibra sleutelhanger in mn vitrine.Is zo’n rond staafje in t rood met rubber rinngetjes aan het eind.
                          Zal wel even een foto maken.

                          #18220260
                          InjectTheVenom
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 December 2004

                            Cool ben benieuwd :)

                            #18220261
                            Andre_Ede
                              Lid sinds:
                              16 June 2006

                              @InjectTheVenom wrote:

                              Zo erg is het nou ook weer niet he. Helaas geen accessoire brochures, geen idee of die er zijn waarin ook sleutelhangers staan.

                              Heb even gekeken maar in de gene die ik hier heb staan geen sleutelhangers in. :(

                              Als ik tijd heb dit weekend zal ik eens kijken of er in de oude Opel Start magazine soms nog wat staat.

                              #18220262
                              opelremco
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                11 August 2007


                                Beetje een slechte foto,maar is wel wat van te maken dacht ik.

                                #18220263
                                InjectTheVenom
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 December 2004

                                  Weet je ook of dit een officiële is of een aftermarket gevalletje?

                                  #18220264
                                  opelremco
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    11 August 2007

                                    Dat weet ik niet,heb hem nog nooit ergens gezien.Ook niet in de folders of op internet.

                                    #18220265
                                    OlafK
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      28 November 2013

                                      En nog een 4de variant, deze is van 91 (als me geheugen me niet in de steek laat :hmmz ), het geel, wit en zwart is email. Origineel Opel en heeft de tand des tijds redelijk doorstaan zeker gezien het feit dat ie altijd aan me sleutelbos heeft gehangen.

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.