3x afgekeurt pfffffff

Forumindex Forums Modellen Astra 3x afgekeurt pfffffff

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Fearless
    Deelnemer

@kaneelschep wrote:

Ik heb hier vlakbij ook eens meegemaakt dat ie hem weer helemaal opnieuw ging staan keuren. En toen ie klaar was had ie ook nog allemaal nieuwe punten gevonden ook. Toen ik vroeg of ie de vorige keer dan met zn neus had gekeken begon ie met een lul verhaal dat er ondertussen van alles met de auto gebeurt kon zijn.
      Het was 1 dag later en ik had alleen de handremkabels op de Corsa vervangen. Maar was allemaal standaard volgens meneer..
      Ik heb hem mijn mooiste glimlach gegeven en zei dat ik bij de herkeuring wel zou betalen.
      Ben er nooit meer teruggekomen. Mafkees daar.

het ligt er bij mij aan wanneer ze weer terug komen met de auto.

Als het met een dag is dan kijk ik alleen die afkeurpunten na. Maar als het wat langer duurt wil ik ook graag nog even snel de veren checken. En wat andere kleine dingetjes…

Zon veer bijvoorbeeld, kan vandaag nog goed zijn. maar morgen een stukje afbreken.

Je weet nooit hoe gek het loopt, en dat risico moet je niet willen lopen als je keuringpasje je heilig is. Een strafpunt heb je zo verdiend op de kleinste dingetjes. En je moet wel ff 2 jaar doen met je pasje.
      Dan kan je wel goedwillend zijn tegenover de klant door niet nog een keer onder die auto door te lopen maar op een gegeven moment loop je een keer tegen de lamp, dat er toevallig wel weer wat kapot gegaan is in de tussentijd.

Ik had dit zelf met mn ashoes, ik had de auto een week voor het keuren nagekeken en klaar gemaakt. Ik moest nog 1 dingetje voor de apk doen, en nadat ik dat gefixt had heb ik m voor de keuring afgemeld. Maar goed dat ik hem nog eens nakeek, want de binnenste ashoes was helemaal door gescheurd.
      Maar goed dat ik hem toen gelijk vervangen heb. Want ik kreeg die dag een steekproef op mn eigen auto.
      Dus gewoon een ashoes door, terwijl die de week ervoor nog heel was.

Tis niet voor niets een moment opname

kaneelschep
      Deelnemer

JAaaa… Heb je ook weer gelijk in. Je weet het nooit.
        Deze ging alleen heel lullig gewoon zn normale keuring ritueel weer doen, terwijl ik er een dag eerder nog was en er echt niks bij was gekomen. Nah jaaaaa.. Ik begrijp het ;)

Fearless
        Deelnemer

Jah das idd wel iets te overdreven van m…
          Was ie niet gewoon vergeten dat ie jou de dag ervoor al gehad heeft?

kaneelschep
          Deelnemer

Nee hij zei juist nog dat ik zo snel weer terug was. En het is zn eigen bedrijf.. Hij ging zelfs weer helemaal de bodem afrossen met zn hamertje. Ach misschien had ie gewoon een rotdag.. Of hij had een rothekel aan ouwe Opels.. Kan ook maar zo! We zijn vaak snel wat kort van stof over apk meesters als het voor ons niet goed gaat ;) Boeie.. Ik ben er nooit meer heen geweest. Heb nu een DHZ garage waar het altijd gezellig is, alles nog lekker makkelijk gaat. En het keuren doen ze niet al te moeilijk maar toch rechtvaardig.. Dat gevoel moet je hebben.. Sommige keuring stations denken alleen nog in nieuwe autos.

TheGeneral

Kijk als jij een dag ervoor geweest bent met bijv een lampje stuk of weet ik veel wat en als dat het enigste was dan controleer ik alleen nog maar dat punt en meld hem daarna gewoon af. In een dag kan er weinig kapot gaan lijkt me

Ik schrijf wel de kilometerstand altijd op en geef een kopie van de reparatiepunten aan de klant mee als deze zijn auto zelf repareerd.Mocht deze dan veel kilometers hebben gemaakt dan word ie gewoon opnieuw gekeurd

Als een auto wordt opgehaald om vervolgens een week later gerepareerd te worden wat weleens voorkomt omdat de klant een auto niet langer als een dag moet missen loop ik er altijd onder door

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.