2004 Astra G station (hulp nodig)

Forumindex Forums Modellen Astra 2004 Astra G station (hulp nodig)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363750
    Eric77
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 August 2012

      Hallo Forumleden, ik ben Eric en nieuw hier. Even voorstellen. Ik woon met mijn gezin in Roermond, midden Limburg. Werk in Boxmeer. Sinds mijn jeugd ben ik bekend en vertrouwd met Opel. Mijn vader reed tot 2003 Opel en vervolgens  Toyota.

      Een Opel Ascona A uit 1975?  (vader) is het destijds mee begonnen. Er volgde een gebruikte D Kadett (1980), 2 nieuwe E Kadetts (1984, 1989), 2  nieuwe Astra F’s (1992, 1995) en 2 nieuwe Vectra B’s (1996, 2000) . Allemaal van pa uiteraard.

      Sinds mijn rijbewijs heb ik twee Corsa’s type A gereden (1.2S 1985 en 1.4i 1991), een 1.2S E Kadett (1985), 1.6i Astra F (1997) en 1.6i Astra H station (2010) en nu ook een 1.6i Astra G station(2004).

      Bij laatste heb ik twee hulpvragen.

      1.) De vorige eigenaar heeft achteraf heel netjes originele? mistlampen voor in de bumper gemonteerd. Ze zijn niet aangesloten, schakelaar dashboard ontbreekt en relais ook. Kan iemand mij helpen met aansluiten of meekijken en aanwijzingen geven, als ik het zelf doe? Volgens mij is een 2004 Astra voorbereid mbt kabels.

      2.) Hetzelfde geldt voor cruisecontrol. Stuurstengel zit er al. Koppelingschakelaar? Weet ik niet. Rempedaalschakelaar is volgens mij juiste type al. Wie kan me helpen met vrijschakelen in de computer en de rest aansluiten? Is het lampje in de kilometerteller ook voorbereid.

      Veel vragen. Wel bekende vragen volgens mij.

      Dank voor hulp! :bye:

      Eric  :good:

      #18363756
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        als de mistlampen voorbereid zijn dan is het een kwestie van een complete verlichting schakelaar plaatsen, een relais en zekering dan werkt het, heb ze bij mijn njoy van 2004 ook zelf ingebouwd.

        cruisecontrol zit er volgens mij standaard in van 2004 zit er nergens een storing in? ( mijn njoy zit het af fabriek al in ), astra g heeft standaard geen lampje voor cruisecontrol.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.