2001 Holden/Opel vectra, als een auto om me te helpen mechanica te leren en om e

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum 2001 Holden/Opel vectra, als een auto om me te helpen mechanica te leren en om e

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18461420
    slimer90
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 March 2022

      Ik kreeg een bericht van mijn vriendin die me heeft geholpen bij het zoeken naar een auto, ze vond een mooie Holden Vectra uit 2001 ongeveer 45-60 rijden, dus na het werk brengt haar zus ons daarheen om naar de auto te kijken, ze kletst voor een beetje, ik test het, het voelt prettig en gemakkelijk te besturen, een paar kleine problemen waaraan ik aan de prijs heb gewerkt om me wat geld over te laten om op te lossen. Een paar kleine roestvlekjes, IO zou het niet erg vinden om de radio te veranderen in iets dat er schoon uitziet met USB voor een ipod om te bedienen vanaf het stuur en het frame van de voorruit pelt een beetje, maar alle problemen die ik zou willen leren mezelf te repareren. Als er een beter forum of een betere plaats is waar ik specifieke informatie over deze auto kan krijgen, over het vervangen van de radio, eventuele bekende problemen, alleen de auto specifiek, laat het me dan weten.

      #18462162
      obadaveil82
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 March 2021

        Ik kreeg een bericht van mijn vriendin die me heeft geholpen bij het zoeken naar een auto, ze vond een mooie Holden Vectra uit 2001 ongeveer 45-60 rijden, dus na het werk brengt haar zus ons daarheen om omegle  naar de auto te kijken, ze kletst voor een beetje, ik test het, het voelt prettig en gemakkelijk te besturen, een paar kleine problemen waaraan ik aan de prijs heb gewerkt om me wat geld over te laten om op te lossen. Een paar kleine roestvlekjes, IO zou het niet erg vinden om de radio te veranderen in iets dat er schoon uitziet met USB voor een ipod om te bedienen vanaf het stuur en het frame van de voorruit pelt een beetje, maar alle problemen die ik zou willen leren mezelf te repareren. Als er een beter forum of een betere plaats is waar ik specifieke informatie over deze auto kan krijgen, over het vervangen van de radio, eventuele bekende problemen, alleen de auto specifiek, laat het me dan weten.
        i agree!

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.