Reageer op: Navi & Systeem updates

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navi & Systeem updates Reageer op: Navi & Systeem updates

#18384340
pkrielen
Deelnemer
    Lid sinds:
    7 March 2019

    [quote quote=18384254]

    Is het mogelijk dat je de link deelt. 17 lukt bij mij niet maar misschien gebeurd er bij 18 een wonder.

    Bedankt voor de link. Vanmiddag 18 geprobeerd maar die lukt als 17 ook niet. 15 maar weer terug erop gezet aangezien ik anders een zwart scherm heb. Ik geef het maar op.[/quote]

    Ronald,

    Ik weet niet of het helpt , maar ik heb altijd mijn updates gedaan met dezelfde USB stick en nooit problemen gehad. Tot ik bij versie 17 en de Firmware de laatste keer eens een USB harddisk had gepakt. (De USB stick was ergens anders voor in gebruik)
    Kreeg het niet voor elkaar, ding liep bij beide halverwege vast. Toen een andere USB stick geprobeert, zelfde verhaal, ook ellende maar op ander plek.

    Toen maar een 2e exemplaar van de originele stick besteld en daarmee in 1x weer de kaart en firmware erop gezet.

    Dus kan toeval zijn, maar voor mij geldt nu dat ik alle update alleen nog maar met die stick ga doen.

    Voor jouw info, dit is het (voor mij) magische ding : https://www.amazon.nl/dp/B01NARBPI7