Reageer op: Show hier je Opel Grandland X

Forumindex Forums Modellen Grandland X Show hier je Opel Grandland X Reageer op: Show hier je Opel Grandland X

#18374619
Hans GLX
Deelnemer
    Lid sinds:
    19 May 2018

    [quote quote=18374612]HansGLX, nogmaals een vriendelijk verzoek om niet relevante, bij elkaar gegooglede catalogusplaatjes en die niet on topic zijn te verwijderen. Het gaat hier om foto’s van je eigen GLX te showen. Als je niks te showen hebt doe het dan gewoon niet. Als je zelf iets nieuws wil plaatsen, open dan een nieuw onderwerp. Zo moeilijk is dat toch niet of vind je het leuk anderen te irriteren?[/quote]

    Mag ik je er aan herinneren, dat ik dit topic heb geopend met mijn eigen GLX? En dat de wat jij noemt: “bij elkaar gegooglede plaatjes” slechts toevoeg als onderbouwing? Als je het begin van dit topic bekijkt, zie je dus wel degelijk foto,s van mijn GLX. Daar ben ik mee begonnen. En ik had er niet op gerekend dat in dit topic een @chocobar komt, met een foto, en een verhaal van een aanrijding. Daar heb ik op gereageerd. Meer niet! En het is zéker niet mijn bedoeling, om anderen te irriteren. Hoe kom je daarbij? En waarom kon je wel met commentaar, dat ik plaatjes van Opel plaats, zonder dat ik van jouw foto,s zie van jouw GLX? Over “on topic” gesproken…..