Reageer op: Parkeerlichten

Forumindex Forums Modellen Grandland X Parkeerlichten Reageer op: Parkeerlichten

#18372295
jopsa
Deelnemer
    Lid sinds:
    3 May 2019

    Al 30 jaar opel rijder.  geen enkel ander merk gehad.

    1989     Corsa 1300 coupé “model exclusive” met benzine motor   (super wagentje,weg wegens nood aan dieselmotor voor afmalen grote werkafstanden nieuw gekocht   (160000 km)

    1997     Astra 1700 TDS  coupé  met ISUZU motor (mega wagen,zal nooit meer zoiets hebben, weg wegens uitbreiding gezin) nieuw gekocht   (250000 km)

    1998     Corsa 15 D (voor vrouw)  Leuke 2e wagen,zeer laag verbruik (weg wegens perte total of total loss)          2e hands gekocht bij garagist opel

    2005     Astra 17 D (super mooie wagen voor vrouw met WAARDELOZE electronica waar niks aan verholpen werd,weggedaan uit frustratie)  2e hands gekocht bij garagist Opel

    2008     ZAFIRA 17 CDTI 115 pk (wagen ok en uiterst ruim maar niet goed nagezien door garagehouder,weggedaan wegens EURO 4,hoog verbruik(10 liter in stadsverkeer)   en reeds gedane kosten en kosten die er zouden aankomen)       nieuw gekocht     (150000 km)

    2012      CORSA 1200 benzine speciale black roof serie (als 2e wagen voor vrouw).  Ziet eruit als een SPRINTBOM maar nog trager dan een slak.  Gaat volgens mij sneller achteruit dan vooruit.    Ging volgens garagist als een speer maar hij bestelde waarschijnlijk de verkeerde motorversie.  Achteraf vernam ik dat het de atmosferische motor betrof en niet de turbo versie…..    nieuw gekocht en nog steeds in bezit

    2019      GRANDLAND X innovation 1200 turbo handgeschakeld  met veel opties.   rijdt enorm zalig, 1200 cc motor verbaasde me positief maar                                       ELECTRONICA EEN RAMP, veel mankementen elektronica gerelateerd     nieuw gekocht en nog steeds in bezit

     

    Zou Opel niet eens voor een trouwe klant willen en moeten zorgen ????   Of nog beter ; ze zouden eigenlijk voor alle klanten zorg moeten dragen…)

    Maar ik ben eigenlijk van het onderwerp aan het afdwalen…  Sorry daarvoor.  Frustraties zeker ?  :cry: