Reageer op: Opel Astra J BJ2011 ruitenwisser werkt alleen in snelste stand

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra J BJ2011 ruitenwisser werkt alleen in snelste stand Reageer op: Opel Astra J BJ2011 ruitenwisser werkt alleen in snelste stand

#18372175
HMG
Deelnemer
    Lid sinds:
    4 February 2020

    <p style=”text-align: left;”>Dag Wheely045,</p>
    Is de status van  jouw ruitenwisser probleem?  Ik ben heel benieuwd of bij jou inmiddels helder is wat er aan schort en hoe je het hebt opgelost.
    <p style=”text-align: left;”></p>
    <p style=”text-align: left;”>Jouw storing in de ruitenwissers herken ik sinds kort. Ik heb zoals ik jouw bericht lees hetzelfde met mijn ruitenwissers.  Alleen de hoogste snelheid-stand functioneert. (Astra J -ST, 2016)</p>
    <p style=”text-align: left;”>Geen storing bij uitlezen. De boordcomputer herkent de regensensor, dit wordt aangegeven in het kleine display  (tussen snelheidsmeter en toerenteller) wanneer je de handle om de ruitenwisser te bedienen naar verschillende standen beweegt. Alleen,….uitsluitend in de hoogste stand komt de ruitenwisser in beweging.</p>
    <p style=”text-align: left;”>De motor functioneert in die werkende stand goed , zonder haperen, rare bijgeluiden of andere indicaties die wijzen op een defect. Uit jouw bericht maak ik op dat de motor dan ook dat dit niet het ‘ probleem’ is.</p>
    <p style=”text-align: left;”> Ik kijk uit naar jouw bevindingen tot nu toe</p>
    <p style=”text-align: left;”>Grt</p>