Reageer op: dodehoeklampjes

Forumindex Forums Modellen Grandland X dodehoeklampjes Reageer op: dodehoeklampjes

#18372085
jopsa
Deelnemer
    Lid sinds:
    3 May 2019

    Wat betreft dodehoek lampjes. Kunnen we dit nog eens bekijken met de computer. Daar blijf ik bij dat dit een hulpmiddel is. Bij andere modellen waar ik  zelf mee gereden heb,  kon ik ook opmerkingen geven. Branden wanneer niet nodig is en omgekeerd. Dit systeem kijkt enkel naar afstanden.

     

    Hierboven is het antwoord wat ik kreeg van de dealer.

    Nu is het zelfs zover dat de dodehoeklampjes plots heel snel afwisselend links en rechts begonnen op te lichten waar er helemaal niets of niemand in de buurt was.   Deze lichten ook op allerlei momenten op wanneer het helemaal niet nodig is (geen enkel object,persoon of obstakel in de buurt.   Beetje radeloos aan het worden want laat de dodehoekverklikker nu de reden zijn om deze versie aan te kopen.

    De dealer zegt dat dit volstrekt normaal is.  Ik zeg van niet want ik reed met de gisteren geleverde grandland van mijn schoonbroer hetzelfde traject af en bij hem reageert alles normaal.

    Soms licht het lampje op bij mij bij het indraaien,dan rem je omdat je een fietser verwacht maar…..  er is niks.  Dit tot ergernis van achterliggend verkeer die dan ook zonder reden moet gaan remmen.  Ipv veiligheid worden dit gevaarlijke situaties.

    De eerste maanden was alles normaal en plots is het probleem begonnen.  Ondertussen problemen met display (die vervangen zal worden),met zetelverwarming,dodehoeklampjes/sensoren en met touchscreen wat soms na opstarten meer dan 30 seconden zwart blijft en op niks reageert.  :unsure:

     

    Wat zouden jullie doen indien je aan het lijntje gehouden wordt ?  :help: :help: