Reageer op: Kadett C Coupe Ombouwen

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett C Coupe Ombouwen Reageer op: Kadett C Coupe Ombouwen

Randy122000
Participant
  • Topics 2
  • Reacties 40

Ik ga zeker even langs de RDW als ik er in ga rijden.

Heb alleen nog een probleem, de motor krijgt geen brandstof…
De volgende dingen heb ik al gedaan:

Injectoren doorgeblazen met de compressor en geactiveerd met een variabele voeding op 5 volt. al de injectoren hoorde je klikken als er stroom op kwam, en er kwam best wat lucht door.

er zit brandstofdruk in de aluminium brandstof rail.

ik heb het relais, de ecu en de injectoren doorgemeten. deze zijn allemaal goed

ik heb stroom gemeten in de injectoren als ik de motor wil starten, deze is +/-0,3 ampère. dus het lijkt me dat ze het moeten doen.

Ook heeft de motor al gedraaid op remmen reiniger, dus de ontstekingsvolgorde is goed en hij heeft vonk.

ook heeft de motor een compressie van ongeveer 10 Bar in elke cylinder.

dus naar mijn weten had ik nog 2 dingen die kapot konden zijn, namelijk dat de brandstofpomp te weinig druk opbouwt. (maar er komt een flinke straal benzine uit de ontluchting als ik die open zet)

of de brandstofdruk regelaar die te vroeg de druk van de rail af laat. bijvoorbeeld op 1 bar ipv 3. (maar ja, hoe kan er dan zoveel brandstof uit de ontluchting komen?) dus ik heb de retour dichtgeknepen met een griptang om te zorgen dat er genoeg brandstofdruk in de rails was om dit probleem uit te sluiten. maar toen kwam er benzine uit de vacuumslang van de drukregelaar. dus ik ben bang dat die nu kapot is… en die zijn heeel duur van wat ik zo even heb opgezocht.

alle hulp of advies is welkom! :help: