Reageer op: Grandland X besteld

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X besteld Reageer op: Grandland X besteld

#18367860
pkrielen
Deelnemer
    Lid sinds:
    7 March 2019

    [quote quote=18367858]Beste pkrielen. over de stoelen hoorde en las ik inderdaad verschillende verhalen. Nu moet mijn grandland x nog gebouwd worden en kreeg vandaag een telefoontje dat ik een 2020 model grandland krijg. B-) (Na de zomervakantie beginnen ze met het volgende jaar model bouwen.) nu vroeg ik wat er dan veranderd is. En toen wist de dealer te vertellen dat er in de 2020 modellen nu standaard 1 AGR stoel komt. helaas nu niet voor jou van toepassing maar voor diegene die het wel krijgen mooi meegenomen. :good:[/quote]

    Dan zou ik het maar 3 dubbel navragen en zwart op wit laten zetten. Wij waren er ook heilig van overtuigt dat hij erin zat, maar achteraf bleek dat niet zo te zijn. Bij een dealer in het noorden van NL (wij zitten in zuiden) navraag gedaan alsof ik nieuwe klant was en die gaf ook aan, of 2 van de ene soort, of 2 van de andere, een combinatie bestond niet (meer). In de prijslijst (NL) zie je dat ook terug. Pak je de BE lijsten erbij dan zie je precies wat jij nu meldt, dat het dus wel (weer) kan …

    Viel me ook al wel op dat in Belgie de auto goedkoper is, maar je dan wel deel opties niet hebt, neem bv de verduisterende ramen achter, in NL standaard op meeste modellen, in Belgie bijbetalen.. Ook de Trekhaak en Velgen zijn in Belgie goedkoper…