Reageer op: Taal van Bluetooth telefoon verbinding boordcomputer wijzigen!

Forumindex Forums Modellen Corsa Taal van Bluetooth telefoon verbinding boordcomputer wijzigen! Reageer op: Taal van Bluetooth telefoon verbinding boordcomputer wijzigen!

#18367456
lprevenier
Deelnemer
    Lid sinds:
    31 July 2012

    Ik ben inmiddels geholpen en de taal van mijn bluetooth in de auto is nu Nederlands.

    Ik ben echt fantastisch geholpen door Liviu2004. Echt heel erg dankbaar voor het oplossen van mijn probleem.

    Ik heb ditzelfde probleem ook voorgelegd aan Opel Broekhuis in Lelystad. Een monteur heeft gekeken. Hij wist niet hoe hij dit moest doen maar wel dat het moeilijk zou zijn en de software niet gratis :no-money: is. Hij zou erop terugkomen. Dit is inmiddels 3 dagen geleden en nog steeds geen antwoord.

    Liviu2004 vertelde mij dat het 30 seconden zou duren om de taal om te zetten en dat klopte helemaal. :applause01:

    Ik ben zeer teleurgesteld in Opel Broekhuis :tongue-out: en mijn toch al niet al te hoge vertrouwen in de eerlijkheid van garages heeft opnieuw een bevestiging van het negatieve gekregen.

    Ik ben echt heel blij met Liviu2004 en uiteraard dit forum. Anders had dit voor mij nooit opgelost geworden.

    :dank-u: