Reageer op: Flitspalen op Navi 900

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Flitspalen op Navi 900 Reageer op: Flitspalen op Navi 900

#18366853
Leon1973
Deelnemer
    Lid sinds:
    5 June 2019

    Ik probeer nu al een paar dagen mijn net aangekochte POI op de NAVI 900 te plaatsen. maar de moet begint mij behoorlijk in de schoenen te lopen. wat ogenschijnlijk heel simpel zou moeten zijn  lijkt behoorlijk ingewikkeld.

    Ik kan volgens de stappen in de handleiding goed volgen hoe ik de POI in het navigatie systeem kan laden. ik heb de POI overigens gekocht via POIbase. zij hebben een zoals het er uitzag een goede connectie met de Opel Navi 900. (ik heb hun ook om hulp gevraagd)

    het laden van de POI gaat volgens mij gewoon goed, ze worden bij het plaatsen van de USB herkend en gedownload. na het uploaden naar het systeem zie ik al de verschillende *.poi bestanden staan. elke flitspaal heeft immers zijn eigen kenmerk, vandaar ook de verschillende bestandjes. echter is het symbool (icoon) bij de geplaatste bestanden een ‘?’. Ik dacht dat los ik zo wel op, eerst maar eens kijken of ze ook op de kaart verschijnen.

    Dat lukt helaas ook niet.

    Ik heb verschillende oplossingen gelezen, echter zijn deze ook alweer van een heel aantal jaren geleden en levert geen resultaat.

    wie kan mij helpen, wellicht voor de laatste versie POI bestanden.