Reageer op: Monza V8

#18366819
GSE
Deelnemer
    Lid sinds:
    5 August 2006

    Wat een gezeik weer allemaal:
    Dat Cable X ding was snel genoeg in de USA en ik kreeg op de dag dat het aankwam gelijk een email het is binnen gekomen en kapot we zijn der gelijk mee aan de slag gegaan en savonds laat kreeg ik een email dat het gemaakt was en geen garantie en de kosten met opsturen zouden 165$ reparatie en 70$ opsturen zijn ik moest in totaal 244.95$ betalen dus ik betaal met paypal..

    Ik zou een track en trace code krijgen maar het duurde en duurde en na 1,5 kreeg ik te horen dat het op die dag opgestuurt zou worden en ik die donderdag nog een track and trace nummer zou krijgen of vrijdag morgen als eerste…….Weer niks en geen antwoord op de mail meer,afgelopen dinsdag was ik het zat…

    Ik koop af en toen een antiek geweer in de usa en maak deze wat en probeer deze met wat winst te verpatsen en de wapensmid waar ik redelijk veel onderdelen bestel heb ik het verhaal uitgelegd….Ik heb gezegt:
    Ik betaal je 100$ als je dat cable x ding naar jou laat sturen en het naar mij stuurt en binnen 15 min stuurde ie dat het geregeld was en gisteren is het bij hem aangekomen….Al met al had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen,ik heb nu 170$ voor jan lul betaalt dwz 70 voor opsturen naar NL (wat normaal 30-35$ kost) en 100$ voor de wapensmid….
    Maar ik heb wel een nieuwe cable x want de wapensmid stuurde foto,s…

    Maar die firma Abbott Enterprise in Arkansas daar wil ik nooit of te nimmer iets mee te maken hebben,ze bezeiken je en komen hun afspraken niet na,als ik die wapensmid niet kende dan had ik waarschijnlijk niks gekregen………