Reageer op: Opel Astra J 1.6 – vragen telefoon/ trekhaak/ versnellingsbak/ daklijsten/ navi

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra J 1.6 – vragen telefoon/ trekhaak/ versnellingsbak/ daklijsten/ navi Reageer op: Opel Astra J 1.6 – vragen telefoon/ trekhaak/ versnellingsbak/ daklijsten/ navi

#18366682
j.smits
Deelnemer
    Lid sinds:
    23 December 2012

    beste bver,

    als je niet kunt bellen in je auto en de knop alleen mute dan heb je de bluetooth module er niet inzitten, deze kun je er nog wel inbouwen dan heb je wel een gebruikte maar wel een originele, enkel of dit gaat ligt eraan of je radio er geschikt voor is. ikzelf heb er een uit 2012 en heb gisteren de module laten inbouwen echter lag er bij mij geen midspeed canbus naar de radio waarvan afgetakt kon worden dit moet nog even gelegd worden en dan nog door een dealer of iemand van het forum die dat kan, geprogrammeerd worden d.m.v. VCI code, wanneer je niet beschikt over voicecontrol moet je waarschijnlijk ook nog een microfoonkabel naar boven trekken, bij mij zat er deze gelukkig al.

    over het koppelingspedaal gesproken, ik heb een automaat dus heb daar geen last van maar ik heb me laten vertellen dat de koppelingspedalen nog is af willen breken, ik weet niet of het waar is maar het werd me verteld.

    De verf bij de daklijsten bladderd inderdaad, dat is een kwaal schijnt. ik heb het bij nog niet gezien maar zal vast wel eens komen ben ik bang, ook de m32 versnellingsbak en waterpomp schijnt niet heel lang mee te gaan maar de een doet er jaren over de ander is zo omzeep.

    Wat betreft de trekhaak e.d. weet ik ook niet bij mij zat er al een afneembare op maar ik zou eens op het astra j forum kijken op facebook daar gaat alles over de astra j wat wel en niet kan problemen zus en zo. daar is ook een gast die alles inbouwd.