Reageer op: Grandland X besteld

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X besteld Reageer op: Grandland X besteld

#18365504
aw1975
Deelnemer
    Lid sinds:
    4 September 2016

    [quote quote=18365500]

    Fs Als je de wagen code achter deze link zet (waarschijnlijk zie je die in myopel staan) my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key= Dan zie je heel veel letterjes en cijfers. Je ziet gegevens over je nieuwe auto. Ergen zie je vin “null” staan. Zodra de auto in produktie is komt daar het chassisnummer te staan.

    Euh, als je wilt aanmelden bij myopel moet je volgens mij chassisnummer of kenteken invoeren, dus misschien mis ik iets, maar dat zijn net de gegevens die er nog niet zijn ? Wat bedoelt men met “de wagen code” ? Mijn dealer lijkt me overigens elke 2 weken op maandagen een mail te sturen met plaatje van een ingepakte auto met daarin de leverweek (nu 24), merk, type en chassisnummer en kenteken waar nu nog logisch “onbekend” staat. Ik verwacht dat daar zodra hij gebouwd gaat worden het Chassisnummer komt en als de dealer de auto heeft en kenteken heeft geregeld ook dat laatste detail.. (En dan kan het nooit lang meer duren voor ik mag rijden ;-))[/quote]

     

    Bij mij is er in de garage bij myopel, de Grandland X aangemaakt. Hierin staat ipv het chassisnr een code met 8 letters/cijfers. Als je deze plakt in de link na het “=” teken dan krijg je alle gegevens van de te bouwen opel. Het is wel even goed kijken waar alles staat. Vanuit de dealer heb ik geen info meer ontvangen, ik heb alles zelf nu kunnen bijhouden.

    Ik heb net weer gekeken op de link en mijn status (eventcode) is naar 58 gegaan. Dit zou betekenen dat de Grandland X is aangekomen bij de dealer.  :yahoo:

    Ergens op pagina 10 en 21 in deze topic staat ook nog een uitleg en een lijst met eventcodes.