Reageer op: Navi & Systeem updates

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navi & Systeem updates Reageer op: Navi & Systeem updates

Jan Driebeen
Participant
  • Topics 0
  • Reacties 136

Ik heb geprobeerd om met de link die Jan Driebeen gegeven heeft de update 2019-Q1 te downloaden. De Duitse Peugeot download site accepteert mijn chassisnummer niet. Mijn chassisnummer begint met W0V; de site geeft aan dat het chassisnummer moet beginnen met VF3 of VR3. Ik zal maar moeten wachten tot de Opel site met de juiste update komt.

Vreemd, mijn chassisnummer begint ook met W0V. Misschien heb je meer geluk op de Belgische website van Peugeot die MvdBorst aangaf.

Ik heb het probleem dat Q1-2019 gelijk is aan Q4-2018 is de website van Opel.nl bij Opel neergelegd, kreeg dit antwoord:

Ik heb het voor je nagevraagd bij onze technische afdeling en zij geven aan dat het kan zijn omdat 2019-Q1 niet ver van de laatste 2018-Q4 af ligt, dat er daarom niet veel verschil in de updates zit, de updates zijn niet ver van elkaar gecreeërd en zullen daarom niet veel verschillen. Indien u nog vragen heeft vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Isabel van Opel Nederland

Ze weten dus duidelijk niet waarover ze praten bij Opel.nl.

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey, innovation+pakket, geen panoramadak, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd