Reageer op: Navi & Systeem updates

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navi & Systeem updates Reageer op: Navi & Systeem updates

#18365415
Jan Driebeen
Deelnemer
    Lid sinds:
    9 February 2018

    [quote quote=18365412]Ik heb geprobeerd om met de link die Jan Driebeen gegeven heeft de update 2019-Q1 te downloaden. De Duitse Peugeot download site accepteert mijn chassisnummer niet. Mijn chassisnummer begint met W0V; de site geeft aan dat het chassisnummer moet beginnen met VF3 of VR3. Ik zal maar moeten wachten tot de Opel site met de juiste update komt.[/quote]

     

    Vreemd, mijn chassisnummer begint ook met W0V. Misschien heb je meer geluk op de Belgische website van Peugeot die MvdBorst aangaf.

     

    Ik heb het probleem dat Q1-2019 gelijk is aan Q4-2018 is de website van Opel.nl bij Opel neergelegd, kreeg dit antwoord:

    Ik heb het voor je nagevraagd bij onze technische afdeling en zij geven aan dat het kan zijn omdat 2019-Q1 niet ver van de laatste 2018-Q4 af ligt, dat er daarom niet veel verschil in de updates zit, de updates zijn niet ver van elkaar gecreeërd en zullen daarom niet veel verschillen. Indien u nog vragen heeft vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Isabel van Opel Nederland

    Ze weten dus duidelijk niet waarover ze praten bij Opel.nl.