Reageer op: Prijslijst vs Configurator klopt niet. Verkeerde opties geleverd

Forumindex Forums Modellen Insignia Prijslijst vs Configurator klopt niet. Verkeerde opties geleverd Reageer op: Prijslijst vs Configurator klopt niet. Verkeerde opties geleverd

creator788
Participant
  • Topics 1
  • Reacties 7

Bij mij heeft de dealer meteen aangegeven dat de achterbank vervangen kan worden. De andere opties komen ze op terug. Maar jij hebt dus zeker ook volgens de oude specificaties besteld en hebt mi volledig recht op dit navi systeem en dus ook keyless entry etc. Armsteun is tot op heden nog steeds standaard. JE kan ze in gebreke stellen volgens mij. JE staat wel sterker als je de auto nog niet hebt afgenomen. Rij je er al wel in, sta je minder sterk. (Soort impliciet akkoord gegaan vermoed ik..)

Ik ga echt zover dat ik de auto laat staan als ze niet conform prijslijst leveren. Let wel, elke dealer die ik gesproken heb (dat waren er meerdere) geeft vooraf aan, de prijslijst is geldig. Bewaar die prijslijsten ook goed. Heb je ze niet meer, dan zijn ze altijd wel ergens te downloaden. Lease maatschappijen bewaren deze lijsten ook en tot slot heb ik ze ook nog liggen…;)

Ben jij nu afgescheept of loopt eea nog?