Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett › Reageer op: Wie rijdt welke kadett
@pipo wrote:
@Type>>R wrote:
@astrawez wrote:
Leuke Kadett heb je daar. Veel plezier ermee iig!
Thnx komt goed
volgende maand gaat ie omlaag maar weet nog niet hoeveel heb nog geen verlijking kunnen vinden op foto voor 40 / 60 / of 80 mm
Iemand die me daar evt mee kan helpen ??
Ohja en ik ben wel ff snel opzoek naar het aanzuig buisje voor op het luchtfilterhuis
-60 is denk ik al laag genoeg vriend van meheeft een d kadett -60 op standaart 13 inch velgen en als hij door de bocht gaat komen de spatlappen aan de grond.
als je veren besteld[kan ik leveren]let dan wel goed op de voorveren welke je hebt want je hebt conische veren en cilindrysevoorzijde kan ook een schroefset maar die zijn wel wat prijziger ;) :vertag maar dan heb je ook wat en kun je tot 13 cm naar beneden
Oke thnx , ik had zelf dit op het oog
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m624807583-complete-verlagingset-verlagingsset-voor-kadett-d.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hoe kom ik er achter dan wat voor veren ik heb ? moet ik ze er dan eerst afhalen ? het is gewoon een 1.2 S uit ’83