Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett › Reageer op: Wie rijdt welke kadett
Ik heb hem al een jaar, maar nog geen foto’s geplaatst hier, kom ik net achter.
Specs:
gereviseerde 1200s (tien jaar geleden, daarna 3000km gedraaid) die er nu 800km in zit met vierbak, was automaat.
Simons groep N vanaf halverwege de auto.
Interieur origineel zwart skai zonder hoofdsteunen.
Geen radio, dus nog zwart plastic plaatje en hoedenplank zonder gaten.
Verbrede sr velgen 7″ met 185/60 R13 van Falken.
Verlaging -60 Apex > dit moet ik nog veranderen, want is set voor 2.0 en auto staat voor nu veel te hoog en springt te veel.
Verkorte gele koni’s > wil ik ook anders, liever rode koni’s. Moet alleen nog even uitvinden van welk merk, ivm kortere veren.
Imperial is voor af en toe, zit er niet standaard op.
Moet er nog wel het een en ander aan doen.
In de tijd een dubbele carburateur. Heb ik al liggen, maar motortje mag eerst even rustig wakker worden na 10 jaar stilstaan (alle pakkingen zijn wel vernieuwd).
Zo heb ik last van wat lekkage van de voor- en achterruitrubbers en ergens via het schutbord. Zit nu isolatie, dat moet er dus maar even uit.
Dorpels zitten nu volgesmeerd met tectyl. Dit wil ik weer geel hebben, ook voor het optische verlagingseffect, omdat het nu zwart is lijkt de auto hoger.
Nieuwe vloerbekleding. Zat rubber in, maar door de lekkage heb ik dit eruit gehaald en wil er stof voor in de plaats hebben.
Misschien nog andere voorstoelen. Moeten dan van GT/E of Manta worden, wel opnieuw bekleed en dan ook weer zonder hoofdsteunen.
Rolgordels, zit nu vaste in.
En zo nog wel wat kleine dingetjes
Groeten, MArk