Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › welke hoofdremcylinder past???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 november 2011 om 10:17 #17243201
Heb een 81 c ascona 1.6 SR en daar is de HRC van stuk,maar van welke auto past deze nog meer
te denken aan kadett,vectra?????
nieuwe is me te duur ;) en hier op de sloop staan wel een paar c ascona’s maar staan al jaren stil dus daar heb ik weinig vertrouwen in15 november 2011 om 06:35 #17941437niemand?????
15 november 2011 om 10:08 #17941438Op H-base kan je kijken wat er op meerdere types past…….miss is dat wat??
15 november 2011 om 13:45 #17941439ik heb nog hoofdremcylinder liggen van kadett E liggen nog astra F
ik hoor het wel van je
15 november 2011 om 15:34 #17941440probleem is juist als ik op dat soort site’s kijk en mijn kenteken invoer ik al 4 verschillende types krijg wat er op kan zitten
16 november 2011 om 23:51 #17941441De eerste Ascona C’s hebben een lange hoofdrempomp, de latere
een korte pomp ( = die van de Kadett E, en latere modellen )
Is wel omwisselbaar, liefst met remservo ed samen vervangen !17 november 2011 om 06:21 #17941442mijn E kadett van 86 heeft ook een lange HRC
net als de ascona van 8117 november 2011 om 09:49 #17941443zet je die van je e kadett er op :jerry
maar zou idd complete bekrachtiger icm hrc overzetten
17 november 2011 om 16:21 #17941436@eddepet007 wrote:
zet je die van je e kadett er op :jerry
maar zou idd complete bekrachtiger icm hrc overzetten
voel een aan je voorhoofd maat :wtf
maar waarom beide omzetten??? das veel meer werk2 december 2011 om 17:32 #17941444De HRC heeft een zuiger die samen met de bekrachtiger berekend is voor een bepaalde kracht ivm met vacuüm e.d., als je maar een deel zou omzetten krijg je weer andere verhoudingen. Correct me if I’m wrong, ben nog in opleiding :P
7 december 2011 om 14:01 #17941445als ik op kenteken zoek zie ik 4 verschillende types zitten
heb op de rembekrachtiger KD staan ,weet iemand wat dit inhoud???7 december 2011 om 15:27 #17941446kapot ding :jerry geintje zo wel een code nummer zijn denk ik
7 december 2011 om 15:37 #17941447hahahah ik dacht kleine donder :jerry
ja op de HRC schijnt ook iets van zo’n code te moeten staan schijnbaar , enkel weet ik niet waar
zit er aan te denken de ascona toch zelf klaar te maken ,enkel heb ik weinig tijd omdat ik druk ben met studeren en stage .
en eerlijk gezegt geen zin heb in me vrije tijd bezig te gaan in dit weer :jerry
maar verkopen is schijnbaar ook lastig ,hoewel het aan de prijs niet mag liggen lijkt mij7 december 2011 om 16:10 #17941448Kunt er toch wel 1 van andere ascona compleet met bekrachtiger op zetten. Moet dan toch passen
Tja is iets meer werk
Zijn wel 2 extra moeren en split pen
7 december 2011 om 16:58 #17941449@eddepet007 wrote:
Kunt er toch wel 1 van andere ascona compleet met bekrachtiger op zetten. Moet dan toch passen
Tja is iets meer werk
Zijn wel 2 extra moeren en split pen
wat je vergeet is dat ik dan half onder het dachbord moet liggen en ik dan waarschijnlijk er niet meer onder vandaan kom hahahahah
me rug is helaas niet meer wat het geweest en en het nooit meer worden zal
daarom zijn bepaalde houdingen gewoon funest voor mij en 1 daarvan is onder het dach kruipen
daarom zoek ik de snelste oplossing
hahah en das verkopen :thumb
heb ik met kadett ook gedaan is probleem snelst opgelost7 januari 2012 om 17:23 #17941450kadett, corsa en vectra a zijn ook geleverd met de zelfde hrc.
7 januari 2012 om 18:00 #17941451alleen de kadett e en de vectra heben de korte variant en daar heb je niks aan.
Als je naar de onderdelenboer (brezan oid ) gaat kost een hele nieuwe HRC rond de 100 euro inclusief de korting.
Zou je voor dat geld gaan lopen kloten met gebruikte troep??.Zijn wel je remmen,is toch wel belangrijk dat je daar van op aan kan.
ik heb ook nog wel een gebruikte liggen maar meer voor als een nieuwe niet meer leverbaar is dat ik die kan laten reviseren.
ligt nu een jaar of 3 op de plank dus zou ik niet zomaar meer monteren.7 januari 2012 om 20:54 #17941452TIP, gevonden op een ander forum, betreffende bewaren
van een gebruikte HRC:
# 2ehands kan best als ze maar goed zijn opgeslagen, de sloper waar ik vroeger alles nog wist te vinden kneep de leidingen altijd dicht en knipte ze dan af zodat de olie er niet uit kon lopen.
en liet de hoofdremcilinders dan staan met stukjes leiding er aan en een vol reservoir, dan kan je ze heel lang bewaren.# -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.