D Dolby Hoort bij de inboedel 9 feb 2015 #2 Op het moment dat het gebeurd brand er dan op het dashboard een oranje motorblok lampje? Het zou een vervuilde EGR of kapote EGR kunnen zijn namelijk.
Op het moment dat het gebeurd brand er dan op het dashboard een oranje motorblok lampje? Het zou een vervuilde EGR of kapote EGR kunnen zijn namelijk.
B bartje01 Lid 11 feb 2015 #3 Het MM lampje brandt dan een fractie van een seconde, wanneer hij uitgelezen wordt geeft hij de fout "spanningsvoeding 5V". Weet jij wat dit betekent?
Het MM lampje brandt dan een fractie van een seconde, wanneer hij uitgelezen wordt geeft hij de fout "spanningsvoeding 5V". Weet jij wat dit betekent?
D Dolby Hoort bij de inboedel 11 feb 2015 #4 Nee zegt mij niks. Maar met uitlezen krijg je altijd bij een foutmelding ook een code erbij bijvoorbeeld: P0300 enzo. Alleen de foutmelding spanningsvoeding 5V kan ik weinig mee. Sorry.
Nee zegt mij niks. Maar met uitlezen krijg je altijd bij een foutmelding ook een code erbij bijvoorbeeld: P0300 enzo. Alleen de foutmelding spanningsvoeding 5V kan ik weinig mee. Sorry.
B bartje01 Lid 11 feb 2015 #5 Egr is vorig jaar gepoetst geweest, lijkt me dus raar als die het opnieuw zou zijn, auto heeft het ook vaker als hij warm is.
Egr is vorig jaar gepoetst geweest, lijkt me dus raar als die het opnieuw zou zijn, auto heeft het ook vaker als hij warm is.
B bartje01 Lid 27 feb 2015 #6 nu weet ik de foutmeldig ook al P 1620 maar dat kan dan weer vanalles zijn hoorde ik vertellen