S Spacejam Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #41 Ah ik heb ook de normale sportmaxx, die gaan langer mee kan ik je vertellen.
R RISL Forumbewoner 11 nov 2011 #44 Rijd op Vredesstein Sporttrac 3. Achterbanden zijn net nieuw, voorbanden liggen er inmiddels 35.000 km op en heb nog zat profiel! Winterbandjes gaan er bij mij volgende week ofzo onder, Vredesstein Snowtrack 2.
Rijd op Vredesstein Sporttrac 3. Achterbanden zijn net nieuw, voorbanden liggen er inmiddels 35.000 km op en heb nog zat profiel! Winterbandjes gaan er bij mij volgende week ofzo onder, Vredesstein Snowtrack 2.
R RISL Forumbewoner 11 nov 2011 #45 Rijd op Vredesstein Sporttrac 3. Achterbanden zijn net nieuw, voorbanden liggen er inmiddels 35.000 km op en heb nog zat profiel! Winterbandjes gaan er bij mij volgende week ofzo onder, Vredesstein Snowtrack 2.
Rijd op Vredesstein Sporttrac 3. Achterbanden zijn net nieuw, voorbanden liggen er inmiddels 35.000 km op en heb nog zat profiel! Winterbandjes gaan er bij mij volgende week ofzo onder, Vredesstein Snowtrack 2.
wim-v6 Forumbewoner 13 nov 2011 #46 @Martijn1981 wrote:Rij nu met michelin sporttrack 3 echt een goede band... Mooi Michelin / Vredestein combinatie Martijn.
@Martijn1981 wrote:Rij nu met michelin sporttrack 3 echt een goede band... Mooi Michelin / Vredestein combinatie Martijn.
wim-v6 Forumbewoner 13 nov 2011 #47 @Martijn1981 wrote:Rij nu met michelin sporttrack 3 echt een goede band... Mooi Michelin / Vredestein combinatie Martijn.
@Martijn1981 wrote:Rij nu met michelin sporttrack 3 echt een goede band... Mooi Michelin / Vredestein combinatie Martijn.
R RISL Forumbewoner 13 nov 2011 #48 Hahaha Michelin Sporttrac's....Bij mij staat er toch Vredesstein ipv Michelin
R RISL Forumbewoner 13 nov 2011 #49 Hahaha Michelin Sporttrac's....Bij mij staat er toch Vredesstein ipv Michelin
Z Za4ra OPC Post best veel 13 nov 2011 #50 Mijn wintersetje, OPC velgen met Vredestein Wintrac Extreme, gaan er van de week weer onder Velgen waren een beetje beschadigd. Zien er nu iets beter uit. Maar voor een wintersetje is het mooi genoeg. :thumb
Mijn wintersetje, OPC velgen met Vredestein Wintrac Extreme, gaan er van de week weer onder Velgen waren een beetje beschadigd. Zien er nu iets beter uit. Maar voor een wintersetje is het mooi genoeg. :thumb
Z Za4ra OPC Post best veel 13 nov 2011 #51 Mijn wintersetje, OPC velgen met Vredestein Wintrac Extreme, gaan er van de week weer onder Velgen waren een beetje beschadigd. Zien er nu iets beter uit. Maar voor een wintersetje is het mooi genoeg. :thumb
Mijn wintersetje, OPC velgen met Vredestein Wintrac Extreme, gaan er van de week weer onder Velgen waren een beetje beschadigd. Zien er nu iets beter uit. Maar voor een wintersetje is het mooi genoeg. :thumb