A aapje1963 Loopt hier de deur plat 30 mrt 2010 #1 HAllo, ik heb een vraag, hoe slaan jullie je winterbanden en of zomerbandn op velg op? Kan ik de winterbanden gestapeld wegleggen dus 4 op elkaar? En zo ook de zomerbanden? Of moeten ze staand opgeslangen worden? Arnold
HAllo, ik heb een vraag, hoe slaan jullie je winterbanden en of zomerbandn op velg op? Kan ik de winterbanden gestapeld wegleggen dus 4 op elkaar? En zo ook de zomerbanden? Of moeten ze staand opgeslangen worden? Arnold
C chopperbob Post best veel 30 mrt 2010 #2 gewoon een banden boom kopen, kost rond de 20 euro bij de automaterialen zaak,het is beter om ze van elkaar af te bewaren
gewoon een banden boom kopen, kost rond de 20 euro bij de automaterialen zaak,het is beter om ze van elkaar af te bewaren
R RonaldH Hoort bij de inboedel 30 mrt 2010 #3 ik heb ze op elkaar liggen en de velgen met was ingespoten. en de bandendruk iets verhoogd ze liggen op mn werk in een droge ruimte in de schaduw
ik heb ze op elkaar liggen en de velgen met was ingespoten. en de bandendruk iets verhoogd ze liggen op mn werk in een droge ruimte in de schaduw
A arjontje Forumbewoner 30 mrt 2010 #4 Nooit staand opslaan. Heb je geen velgen boom. Dan gewoon plat, en kan op elkaar gelegd worden.