I ikdenman Loopt hier de deur plat 15 sep 2013 #41 @eddepet007 wrote:Mja weinig cc s de laatste tiet ja de meesten heb ie om zeep geholpen hahahahaha
A Antony Lid 20 sep 2013 #42 Als ik me goed herinner had ik ook de B manta gte 2.0 LB-98-hv Ik zou het wel mooi vinden als iemand hier nog wat info kon vinden. Op de kenteken info sites die ik ken staat dat het kenteken niet bestaat ( dus gesloopt )
Als ik me goed herinner had ik ook de B manta gte 2.0 LB-98-hv Ik zou het wel mooi vinden als iemand hier nog wat info kon vinden. Op de kenteken info sites die ik ken staat dat het kenteken niet bestaat ( dus gesloopt )
A Antony Lid 20 sep 2013 #43 Als ik me goed herinner had ik ook de B manta gte 2.0 LB-98-hv Ik zou het wel mooi vinden als iemand hier nog wat info kon vinden. Op de kenteken info sites die ik ken staat dat het kenteken niet bestaat ( dus gesloopt )
Als ik me goed herinner had ik ook de B manta gte 2.0 LB-98-hv Ik zou het wel mooi vinden als iemand hier nog wat info kon vinden. Op de kenteken info sites die ik ken staat dat het kenteken niet bestaat ( dus gesloopt )
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 22 sep 2013 #44 Jaja dennis Geef mij maar de schuld haha. Maar menig 1 was blij met deeltjes Maar helaas dat war einmaal Zelf ooit gedacht om cc te gaan rijden (paars) Was ie net verkocht hef iemand anders hem gesloopt (noem geen namen ) Maar Goed ik heb nog schermpje kunnen kopen
Jaja dennis Geef mij maar de schuld haha. Maar menig 1 was blij met deeltjes Maar helaas dat war einmaal Zelf ooit gedacht om cc te gaan rijden (paars) Was ie net verkocht hef iemand anders hem gesloopt (noem geen namen ) Maar Goed ik heb nog schermpje kunnen kopen
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 22 sep 2013 #45 Jaja dennis Geef mij maar de schuld haha. Maar menig 1 was blij met deeltjes Maar helaas dat war einmaal Zelf ooit gedacht om cc te gaan rijden (paars) Was ie net verkocht hef iemand anders hem gesloopt (noem geen namen ) Maar Goed ik heb nog schermpje kunnen kopen
Jaja dennis Geef mij maar de schuld haha. Maar menig 1 was blij met deeltjes Maar helaas dat war einmaal Zelf ooit gedacht om cc te gaan rijden (paars) Was ie net verkocht hef iemand anders hem gesloopt (noem geen namen ) Maar Goed ik heb nog schermpje kunnen kopen