F Fearless Forumbewoner 16 mrt 2009 #21 Koopje! Waar is dat dan? Mijn schroefset veren mogen ook wel met je mee dan
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 16 mrt 2009 #22 harskamp, achterhoek uit mjn hoofd. Ga ze denk ik opsturen.
J Jambon Post best veel 16 mrt 2009 #23 Harskamp ligt bij Ede in de buurt... Dus niet achterhoek! @ van het ende: voor jou vanuit Oene is het goed te rijden hoor! Vanuit Epe ben je er met drie kwartier!
Harskamp ligt bij Ede in de buurt... Dus niet achterhoek! @ van het ende: voor jou vanuit Oene is het goed te rijden hoor! Vanuit Epe ben je er met drie kwartier!
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 16 mrt 2009 #24 we zullen we ff zien greetz ps: ik woon in wezep, mijn broertjes in oene (bij onze ouders)
F Fearless Forumbewoner 16 mrt 2009 #25 Laat me weten hoe het bevalt. Ik maak m eerst rijklaar dan kan ik beter bepalen of die nog lager moet of niet. Ik zit nu helemaal op zn laagst, maar het lijkt nog niet laag genoeg achter. Mischien met een volle tank benzine oid
Laat me weten hoe het bevalt. Ik maak m eerst rijklaar dan kan ik beter bepalen of die nog lager moet of niet. Ik zit nu helemaal op zn laagst, maar het lijkt nog niet laag genoeg achter. Mischien met een volle tank benzine oid
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 16 mrt 2009 #26 bj ons het zelde nu, ziet er niet uituke maar uh auto gaat pas in september rijden dus...
S shibbylion Lid 16 mrt 2009 #28 origineel gepost door Jambon www.dl-design.nl (zit in Harskamp) Hij kan veren persen, en ook nieuwe veren op maat maken... En anders moet je opelvssn is ff U2U-en, die heeft ook extra korte geleuf ik... veren die vssn heeft komen bij mij vandaan .. had ze idd daar in harskamp laten persen
origineel gepost door Jambon www.dl-design.nl (zit in Harskamp) Hij kan veren persen, en ook nieuwe veren op maat maken... En anders moet je opelvssn is ff U2U-en, die heeft ook extra korte geleuf ik... veren die vssn heeft komen bij mij vandaan .. had ze idd daar in harskamp laten persen
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 17 mrt 2009 #29 nee auto staat in oene. (daar staan ook de overige projecten) In wezep staat alleen onze "gezins" auto. jammer joh
nee auto staat in oene. (daar staan ook de overige projecten) In wezep staat alleen onze "gezins" auto. jammer joh