M Maartuh Komt hier geregeld 8 sep 2009 #1 Is die nog ergens te krijgen? Origineel of imitatie of aangepast? Het werkt toch wat netter af Hier op de sloop hebben ze er geen liggen op dit moment
Is die nog ergens te krijgen? Origineel of imitatie of aangepast? Het werkt toch wat netter af Hier op de sloop hebben ze er geen liggen op dit moment
E Ericjuh Post best veel 8 sep 2009 #2 Kijk eens op ebay.de Daar heb ik een hitteschildje gekocht van RVS met ASTRA C20XE erin geponst Groeten Eric
Kijk eens op ebay.de Daar heb ik een hitteschildje gekocht van RVS met ASTRA C20XE erin geponst Groeten Eric
N Nathan Kop Komt weleens kijken 8 sep 2009 #4 Yep, Ebay Duitsland...en de dealer bij ons had ze tot vorig jaar ook nog, maar weet niet of dat nog zo is...Als ik jou was zou ik ze gewoon ff bellen.
Yep, Ebay Duitsland...en de dealer bij ons had ze tot vorig jaar ook nog, maar weet niet of dat nog zo is...Als ik jou was zou ik ze gewoon ff bellen.
L Lex Komt hier geregeld 9 sep 2009 #5 zijn goedkoop op ebay idd. had een gepolijste gekocht voor 15 euro incl.verz.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 10 sep 2009 #6 k heb er nog 2 1 goed en een die moet gebogen worden staat namelijk de verkeerde kant op is rvs en heb k speciaal laten snijden met de laser
k heb er nog 2 1 goed en een die moet gebogen worden staat namelijk de verkeerde kant op is rvs en heb k speciaal laten snijden met de laser
M Maartuh Komt hier geregeld 10 sep 2009 #7 Tnx allemaal ga ik ebay etc beetje in de gaten houden end e opel dealer es bellen!