C computerbug Komt hier geregeld 30 mrt 2016 #1 Hoi, Jongens i.v.m. koelvloeistof controle kom ik dit stekkertje tegen (rode Pijl):hmmz , was mij nog niet opgevallen. Waar is deze voor? :wtf
Hoi, Jongens i.v.m. koelvloeistof controle kom ik dit stekkertje tegen (rode Pijl):hmmz , was mij nog niet opgevallen. Waar is deze voor? :wtf
C computerbug Komt hier geregeld 30 mrt 2016 #2 Uhh! tot zo ver misschien. Op de tid krijg ik remlicht check control, olie pijl check, en van de week ruitensproeier!, kvs heb ik nog niet gehad. Wat ik mij heb laten vertellen dat het half canbus is.
Uhh! tot zo ver misschien. Op de tid krijg ik remlicht check control, olie pijl check, en van de week ruitensproeier!, kvs heb ik nog niet gehad. Wat ik mij heb laten vertellen dat het half canbus is.
G gerben rsv Post best veel 30 mrt 2016 #3 Zafira A heeft geen Can-Bus. Waarschijnlijk is het de stekker die op de motorkapschakelaar komt bij een af fabriek alarm!
Zafira A heeft geen Can-Bus. Waarschijnlijk is het de stekker die op de motorkapschakelaar komt bij een af fabriek alarm!
bandido Komt hier geregeld 30 mrt 2016 #4 viewtopic.php?f=187&t=176330 Heb ik ook die losse stekker
wim-v6 Forumbewoner 30 mrt 2016 #5 Is waarschijnlijk voor de schakelaar motorkap voor origeneel Alarm verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Is waarschijnlijk voor de schakelaar motorkap voor origeneel Alarm verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
M midnight black Hoort bij de inboedel 30 mrt 2016 #6 Is het zeker, daar zit bij mij de schakelaar van het fabrieksalarm! Voor zover ik weet is deze over het algemeen niet voorbereid in de kabelboom.
Is het zeker, daar zit bij mij de schakelaar van het fabrieksalarm! Voor zover ik weet is deze over het algemeen niet voorbereid in de kabelboom.
C computerbug Komt hier geregeld 31 mrt 2016 #7 Hoi, bandido Ik heb jou topic niet gevonden, in de zoekfunctie. :hmmz En de andere jongens bedankt! :thumb
Hoi, bandido Ik heb jou topic niet gevonden, in de zoekfunctie. :hmmz En de andere jongens bedankt! :thumb
C computerbug Komt hier geregeld 4 apr 2016 #8 Hoi, Jongens Ik heb er weer twee gevonden! 1 achter de koplamp naast accu, foto is vanaf spatscherm stuurkant genomen. En 1 achter het motorblok.
Hoi, Jongens Ik heb er weer twee gevonden! 1 achter de koplamp naast accu, foto is vanaf spatscherm stuurkant genomen. En 1 achter het motorblok.
wim-v6 Forumbewoner 4 apr 2016 #9 Foto 1 Cruise Control verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
C computerbug Komt hier geregeld 5 apr 2016 #10 Hoi, Wim-v6 Dankje!, ik had al een poosje gezocht via zoek functie, ik lees ook dat ze een stekker gevonden hadden. Maar bij vele topics zijn de foto's weg helaas, echt jammer.
Hoi, Wim-v6 Dankje!, ik had al een poosje gezocht via zoek functie, ik lees ook dat ze een stekker gevonden hadden. Maar bij vele topics zijn de foto's weg helaas, echt jammer.