S saheedk Lid 27 aug 2012 #1 Beste forumleden , Mijn startmotor is aan het overlijden , starten gaat steeds lastiger. Deze wil ik graag zelf vervangen. Kan iemand mij vertellen waar deze zit ? en zijn er instructies hoe te vervangen ? Bedankt
Beste forumleden , Mijn startmotor is aan het overlijden , starten gaat steeds lastiger. Deze wil ik graag zelf vervangen. Kan iemand mij vertellen waar deze zit ? en zijn er instructies hoe te vervangen ? Bedankt
T trashmetal Forumbewoner 27 aug 2012 #2 Startmotor zit achter je motor onder het inlaatspruitstuk kun je lastig bij zonder brug moet je de voorkant zo hoog mogelijk opkrikken ding zit maar met 2 bouten vast, en wat draden natuurlijk
Startmotor zit achter je motor onder het inlaatspruitstuk kun je lastig bij zonder brug moet je de voorkant zo hoog mogelijk opkrikken ding zit maar met 2 bouten vast, en wat draden natuurlijk
S saheedk Lid 27 aug 2012 #3 Heeft iemand een afabeelding ? Is het mogeijk om er bij te komen zonder brug ?
wim-v6 Forumbewoner 28 aug 2012 #4 Kom je bij een Zaf niet aan zonder via de onderkant te werken.. Willem