Tnx voor alle snelle reacties. Het doel is om mijn c20xe om te bouwen naar turbo. Enkelt wil ik wat extra vermogen, geen fase 3 eds met 315pk maar een 200 tot 225pk is mijn doel. Dus met een verlaging van de compressie en druk van 0,6bar moet dat haalbaar zijn.
Heb net mijn turbo met spruitstuk binnen gekregen dus nu nog een spacerplaat vinden (de rest van de benodigdheden weet ik al te vinden)
Mochten jullie nog suggesties hebbn over de dikte van de plaat dan hoor ik het graag. Ik zou ook graag het volgende willen weten:
- tot hoever ik mijn compressie moet verlagen om met een druk van 0.6 bar te kunnen rijden (overboost 0,7/0,8)
- Welke injectoren raden jullie aan, LET, EDS, G60???
(dus welke opbrengst per injector zou ik het beste kunnen gebruiken)
En even voor de duidelijkheid....
Natuurlijk is het beter om andere zuigers te monteren en natuurlijk is het beter om een LET te kopen en natuurlijk is het beter om het blok compleet te laten reviseren en fase 4 EDS of V-max380 erin te gooien maar ik heb ook een huisje, een kleine en een meissie en dat kost al heel veel centjes op een monteurs salarisje. Dus mensen blijf realistisch en laat me anders in me eigen sop gaar koken en reageer niet. En laat alsjeblieft niemand zich nu aangesproken voelen dit is niet persoonlijk gericht alleen ff voor de duidelijkheid..