R RobV Lid 29 dec 2015 #1 Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe de sleutelbehuizing van een Zafira B kan vervangen ??? Zit deze twee helften aan elkaar gelijmd??? Ik krijg ze nl niet los en ben bang het print plaatje te beschadigen van de zender. met vr gr Rob V
Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe de sleutelbehuizing van een Zafira B kan vervangen ??? Zit deze twee helften aan elkaar gelijmd??? Ik krijg ze nl niet los en ben bang het print plaatje te beschadigen van de zender. met vr gr Rob V
T Tinus84 Komt weleens kijken 30 dec 2015 #2 Zit geklemt of een schroefje onder het Opel logo. Zoek anders even op youtube, daar zul je vast iets vinden
Zit geklemt of een schroefje onder het Opel logo. Zoek anders even op youtube, daar zul je vast iets vinden
R RobV Lid 30 dec 2015 #3 Nee onder het opel embleem zit geen schroefje. En op YouTube vind ik alleen de beschrijving over een sleutel behuizing van een Opel Zafira A. En ik zelf een Operl Zafira B met een 2 knops sleutel. gr Rob V
Nee onder het opel embleem zit geen schroefje. En op YouTube vind ik alleen de beschrijving over een sleutel behuizing van een Opel Zafira A. En ik zelf een Operl Zafira B met een 2 knops sleutel. gr Rob V
T Tinus84 Komt weleens kijken 30 dec 2015 #4 " onclick="window.open(this.href);return false; Stap voor stap uitgelegd. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
" onclick="window.open(this.href);return false; Stap voor stap uitgelegd. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk