G GRSBK Post best veel 15 jun 2011 #1 kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten zijn van 4 nieuwe bougies (longlive) voor een Zafira B 2.2/16v (benzine natuurlijk)
kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten zijn van 4 nieuwe bougies (longlive) voor een Zafira B 2.2/16v (benzine natuurlijk)
Z Zafira2.2 Komt weleens kijken 17 jun 2011 #2 Waarom bel je voor dit soort vragen niet even de dealer / online auto onderdelen zaak. Lijkt me sneller dan hier plaatsen op een forum.
Waarom bel je voor dit soort vragen niet even de dealer / online auto onderdelen zaak. Lijkt me sneller dan hier plaatsen op een forum.
Z Zafira2.2 Komt weleens kijken 17 jun 2011 #3 Waarom bel je voor dit soort vragen niet even de dealer / online auto onderdelen zaak. Lijkt me sneller dan hier plaatsen op een forum.
Waarom bel je voor dit soort vragen niet even de dealer / online auto onderdelen zaak. Lijkt me sneller dan hier plaatsen op een forum.
G GRSBK Post best veel 19 jun 2011 #6 nou goed ik kom er zelf maar mee 76 euro inclusief montage voor dit type Zafira
G GRSBK Post best veel 19 jun 2011 #7 nou goed ik kom er zelf maar mee 76 euro inclusief montage voor dit type Zafira