N norwin Lid 8 feb 2010 #1 Ik wil de distributie snaar gaan vervangen. En zoek daarvoor een handboek? ik vind wel een programma (tif) maar die draait niet op mijn MAC :swear weet (of heeft) iemand het handboek in PDF vorm :vertag alleen het stukje over de snaar is al voldoende. thx :wors:wors:wors
Ik wil de distributie snaar gaan vervangen. En zoek daarvoor een handboek? ik vind wel een programma (tif) maar die draait niet op mijn MAC :swear weet (of heeft) iemand het handboek in PDF vorm :vertag alleen het stukje over de snaar is al voldoende. thx :wors:wors:wors
P Paullus Komt hier geregeld 9 feb 2010 #2 op bol.com kan je ze ook bestellen, gebruikt zijn ze helemaal niet duur.
N norwin Lid 9 feb 2010 #3 bol.com daar had ik nooit aan gedacht (ik ken alleen die &^%$ blauwe mannetjes tussen een goeie film in..) Thx
bol.com daar had ik nooit aan gedacht (ik ken alleen die &^%$ blauwe mannetjes tussen een goeie film in..) Thx
T thomas-opel83 Komt weleens kijken 11 feb 2010 #4 op mp staan ook verschillende handboeken (vraagbaak) van astra.
N norwin Lid 11 feb 2010 #5 hoi Thomas, ik ben hartstikke nieuw op dit forum maar :wtf is MP :hmmz thx Norwin
N norwin Lid 11 feb 2010 #7 ja MarktPlaats.... lijkt toch niet echt moeilijk (nu kom ik wel net uit de kroeg... dus daar gooi ik het maar ff op!) thx
ja MarktPlaats.... lijkt toch niet echt moeilijk (nu kom ik wel net uit de kroeg... dus daar gooi ik het maar ff op!) thx
A Astra JP Post best veel 16 feb 2010 #8 Ik heb laatst ook zo een werkplaatsbloek op dvd gekocht op MP. Maar deze doet het alleen wanneer je een 32 bit computer hebt :cry
Ik heb laatst ook zo een werkplaatsbloek op dvd gekocht op MP. Maar deze doet het alleen wanneer je een 32 bit computer hebt :cry