Opeltje17 Forumbewoner 31 aug 2019 #25 Waarmee is ie uitgelezen? Die delen zijn allemaal vernieuwd i.v.m met dit probleem? Originele delen?
Waarmee is ie uitgelezen? Die delen zijn allemaal vernieuwd i.v.m met dit probleem? Originele delen?
A Amewiky Lid 31 aug 2019 #26 Volgens de klant is alles gedaan bij de garage En uitlezen heb ik gedaan met een obd 2 Maar weet dus niet zeker of het met originele spullen is gedaan Heb je eenig idee wat het zou kunnen zijn dan? Of moet ik gewoon uit laten lezen bij erkent bedrijf? Mvg
Volgens de klant is alles gedaan bij de garage En uitlezen heb ik gedaan met een obd 2 Maar weet dus niet zeker of het met originele spullen is gedaan Heb je eenig idee wat het zou kunnen zijn dan? Of moet ik gewoon uit laten lezen bij erkent bedrijf? Mvg
Opeltje17 Forumbewoner 31 aug 2019 #27 Zou ik zo niet durven zeggen, ik zou hem eens met de tech-2 laten uitlezen of een goede universele tester bijv een Bosch KTS of Launch o.i.d Imitatie delen kunnen dit probleem ook goed veroorzaken.
Zou ik zo niet durven zeggen, ik zou hem eens met de tech-2 laten uitlezen of een goede universele tester bijv een Bosch KTS of Launch o.i.d Imitatie delen kunnen dit probleem ook goed veroorzaken.
A Amewiky Lid 2 sep 2019 #32 Hoi met amerik weer even ter info 2 nieuwe lambdasonde s erin en hij rijd weer super