R rabbitopc Komt hier geregeld 18 mei 2010 #1 ik heb een c20xe 2.5 voor in mijn manta nu heb ik daarbij een (bijna) complete set met dis ontsteking bij gekregen 2.8 dus. alleen mis ik de 2.8 nokkenas tandwielen zijn die hetzelfde als de 2.5 tandwielen :wtf alvast bedankt mvg.arno
ik heb een c20xe 2.5 voor in mijn manta nu heb ik daarbij een (bijna) complete set met dis ontsteking bij gekregen 2.8 dus. alleen mis ik de 2.8 nokkenas tandwielen zijn die hetzelfde als de 2.5 tandwielen :wtf alvast bedankt mvg.arno
F Fearless Forumbewoner 18 mei 2010 #2 klopt zit verschil in verschillend qua formaat...en de tanden, je hebt rond op het oude type...en trapezium gevormd op het nieuwe.
klopt zit verschil in verschillend qua formaat...en de tanden, je hebt rond op het oude type...en trapezium gevormd op het nieuwe.
R rabbitopc Komt hier geregeld 22 mei 2010 #3 de poelies van de 2.5 passen gelukkig wel op mijn 2.8 nokkenassen :thumbup
R rabbitopc Komt hier geregeld 23 mei 2010 #4 maar dan moet de krukastandwiel van een 2.8 ook anders zijn in principe is de verhouding tussen krukas en nokkenassen altijd 21 dus zou het zo moeten kunnen :hmmz
maar dan moet de krukastandwiel van een 2.8 ook anders zijn in principe is de verhouding tussen krukas en nokkenassen altijd 21 dus zou het zo moeten kunnen :hmmz