M mrp-tech2 Komt weleens kijken 31 aug 2013 #82 @SW gewoon een mooie dikke atmo! wij gebruiken de fohn alleen om stickers te verwijderen :jerry
T theunm Loopt hier de deur plat 16 dec 2013 #84 Afgelopen weekend even een "vreemd" merk op de brug gehad. Mijn auto voor dagelijks vervoer moest dingend naar de doctor.
Afgelopen weekend even een "vreemd" merk op de brug gehad. Mijn auto voor dagelijks vervoer moest dingend naar de doctor.
L lenn0 Komt hier geregeld 16 dec 2013 #86 Ook een leuk project, ziet er goed uit. Setje throttle bodies er op? DTA heb je toch al. :thumb
T theunm Loopt hier de deur plat 17 dec 2013 #87 @freek niet verder vertellen @lenn0 hou het voorlopig op een lexmaul. hoop dat deze setup meer koppel geeft, met throttle bodie krijg meer eind vermogen. @haasje op marktplaats hoeft het niet de wereld te kosten
@freek niet verder vertellen @lenn0 hou het voorlopig op een lexmaul. hoop dat deze setup meer koppel geeft, met throttle bodie krijg meer eind vermogen. @haasje op marktplaats hoeft het niet de wereld te kosten
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 24 dec 2013 #88 Jij ook al aan de andere merken :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :lol:
T theunm Loopt hier de deur plat 6 apr 2014 #89 Er is iets even buiten geweest. Ondanks dat de afstelling nog niet optimaal is voelt de motor wel sterk aan. filmpje weggehaald
Er is iets even buiten geweest. Ondanks dat de afstelling nog niet optimaal is voelt de motor wel sterk aan. filmpje weggehaald
T theunm Loopt hier de deur plat 13 jan 2015 #92 Ik heb wat foto's waar ook de buitenruimte op staat en het filmpje weggehaald. eind 2014 nog wel wat spulletjes gekocht. ok die lampen gaat ie cm harder door maar ze zijn wel van plastic ipv glas. iets waar ik al langer omzocht en eindelijk heb kunnen aanschaffen. de laatste stappen: wielen in de juiste richting. en auto op de testbank poeh wordt nog effe sparen
Ik heb wat foto's waar ook de buitenruimte op staat en het filmpje weggehaald. eind 2014 nog wel wat spulletjes gekocht. ok die lampen gaat ie cm harder door maar ze zijn wel van plastic ipv glas. iets waar ik al langer omzocht en eindelijk heb kunnen aanschaffen. de laatste stappen: wielen in de juiste richting. en auto op de testbank poeh wordt nog effe sparen
R RISL Forumbewoner 13 jan 2015 #93 Had dit topic nog niet eerder gezien, wel heel leuk om te lezen! Mooie sleutelruimte en een leuke auto heb je daar. Ik ga het volgen
Had dit topic nog niet eerder gezien, wel heel leuk om te lezen! Mooie sleutelruimte en een leuke auto heb je daar. Ik ga het volgen