S scannie Lid 19 apr 2011 #1 hoi allemaal. mijn motor liept vandaag warm, de tempratuur liep hoog op. en de vloerbedekking aan de bijrijderskant is kletsnat. mijn vraag is wat is het probleem ?? heeft iemand dit al aan de hand gehad ? gr scannie
hoi allemaal. mijn motor liept vandaag warm, de tempratuur liep hoog op. en de vloerbedekking aan de bijrijderskant is kletsnat. mijn vraag is wat is het probleem ?? heeft iemand dit al aan de hand gehad ? gr scannie
H Haasje17 Forumbewoner 19 apr 2011 #2 Waarschijnlijk is dat water koelvloeistof uit je kachelhuis. En dus zal je koelvloeistofpijl wel gezakt zijn. Loopt de Fan van je auto wel als de temperatuur te hoog is?
Waarschijnlijk is dat water koelvloeistof uit je kachelhuis. En dus zal je koelvloeistofpijl wel gezakt zijn. Loopt de Fan van je auto wel als de temperatuur te hoog is?
H Haasje17 Forumbewoner 19 apr 2011 #3 Waarschijnlijk is dat water koelvloeistof uit je kachelhuis. En dus zal je koelvloeistofpijl wel gezakt zijn. Loopt de Fan van je auto wel als de temperatuur te hoog is?
Waarschijnlijk is dat water koelvloeistof uit je kachelhuis. En dus zal je koelvloeistofpijl wel gezakt zijn. Loopt de Fan van je auto wel als de temperatuur te hoog is?
S scannie Lid 19 apr 2011 #4 hee ja het niveau is inderdaad gezakt. en de fan springt inderdaad aan. ik ben al bij monteur geweest , hij weet niet precies waar het lek zit, en wat hij allemaal moet losdraaien. is hier al eens iets over gepost ?? gr scannie
hee ja het niveau is inderdaad gezakt. en de fan springt inderdaad aan. ik ben al bij monteur geweest , hij weet niet precies waar het lek zit, en wat hij allemaal moet losdraaien. is hier al eens iets over gepost ?? gr scannie
S scannie Lid 19 apr 2011 #5 hee ja het niveau is inderdaad gezakt. en de fan springt inderdaad aan. ik ben al bij monteur geweest , hij weet niet precies waar het lek zit, en wat hij allemaal moet losdraaien. is hier al eens iets over gepost ?? gr scannie
hee ja het niveau is inderdaad gezakt. en de fan springt inderdaad aan. ik ben al bij monteur geweest , hij weet niet precies waar het lek zit, en wat hij allemaal moet losdraaien. is hier al eens iets over gepost ?? gr scannie
H Haasje17 Forumbewoner 19 apr 2011 #6 Als het in je kachehuis lekt moet je volgensmij je hele dashboard eruit halen en je kachelhuis demonteren. Vervolgens hier de radiateur in vervangen.
Als het in je kachehuis lekt moet je volgensmij je hele dashboard eruit halen en je kachelhuis demonteren. Vervolgens hier de radiateur in vervangen.
H Haasje17 Forumbewoner 19 apr 2011 #7 Als het in je kachehuis lekt moet je volgensmij je hele dashboard eruit halen en je kachelhuis demonteren. Vervolgens hier de radiateur in vervangen.
Als het in je kachehuis lekt moet je volgensmij je hele dashboard eruit halen en je kachelhuis demonteren. Vervolgens hier de radiateur in vervangen.
S Slurpy Post best veel 20 apr 2011 #8 Als dat het geval is wens ik je veel succes. Ik heb een tijd terug de kachelradiator vervangen en 't is geen pretje. Ook niks om bij de dealer te laten doen vrees ik. Je gaat je blauw betalen aan werkuren. Enkele sfeerbeelden. Als je dat alles gesloopt hebt kan je bij de kachelradiator. Maar als hij daadwerkelijk koelvloeistof verliest in de wagen moet dat te merken zijn. Irritante geur en vettige ramen.
Als dat het geval is wens ik je veel succes. Ik heb een tijd terug de kachelradiator vervangen en 't is geen pretje. Ook niks om bij de dealer te laten doen vrees ik. Je gaat je blauw betalen aan werkuren. Enkele sfeerbeelden. Als je dat alles gesloopt hebt kan je bij de kachelradiator. Maar als hij daadwerkelijk koelvloeistof verliest in de wagen moet dat te merken zijn. Irritante geur en vettige ramen.
S Slurpy Post best veel 20 apr 2011 #9 Als dat het geval is wens ik je veel succes. Ik heb een tijd terug de kachelradiator vervangen en 't is geen pretje. Ook niks om bij de dealer te laten doen vrees ik. Je gaat je blauw betalen aan werkuren. Enkele sfeerbeelden. Als je dat alles gesloopt hebt kan je bij de kachelradiator. Maar als hij daadwerkelijk koelvloeistof verliest in de wagen moet dat te merken zijn. Irritante geur en vettige ramen.
Als dat het geval is wens ik je veel succes. Ik heb een tijd terug de kachelradiator vervangen en 't is geen pretje. Ook niks om bij de dealer te laten doen vrees ik. Je gaat je blauw betalen aan werkuren. Enkele sfeerbeelden. Als je dat alles gesloopt hebt kan je bij de kachelradiator. Maar als hij daadwerkelijk koelvloeistof verliest in de wagen moet dat te merken zijn. Irritante geur en vettige ramen.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 20 apr 2011 #10 klopt moet hele dash er voor uit al een paar x gehad bij astra s is idd rot werk
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 20 apr 2011 #11 klopt moet hele dash er voor uit al een paar x gehad bij astra s is idd rot werk
C cjibclient Komt weleens kijken 20 apr 2011 #12 800 euro bij de dealer voor het vervangen van de kachel bij mijn B1.
C cjibclient Komt weleens kijken 20 apr 2011 #13 800 euro bij de dealer voor het vervangen van de kachel bij mijn B1.
S Slurpy Post best veel 20 apr 2011 #14 Dat valt me eigenlijk nog mee als je ziet hoeveel werk ermee gemoeid is.
S Slurpy Post best veel 20 apr 2011 #15 Dat valt me eigenlijk nog mee als je ziet hoeveel werk ermee gemoeid is.
S scannie Lid 20 apr 2011 #16 hee allemaal bedankt voor de reactie,s ik kijk er niet na uit om er aan te beginnen hoor. maar ja het moet. ik heb er een orginele radio in zitten, hoe moet die er uit ?? heb je daar speciale pinnetjes voor nodig ?? gr scannie
hee allemaal bedankt voor de reactie,s ik kijk er niet na uit om er aan te beginnen hoor. maar ja het moet. ik heb er een orginele radio in zitten, hoe moet die er uit ?? heb je daar speciale pinnetjes voor nodig ?? gr scannie
S scannie Lid 20 apr 2011 #17 hee allemaal bedankt voor de reactie,s ik kijk er niet na uit om er aan te beginnen hoor. maar ja het moet. ik heb er een orginele radio in zitten, hoe moet die er uit ?? heb je daar speciale pinnetjes voor nodig ?? gr scannie
hee allemaal bedankt voor de reactie,s ik kijk er niet na uit om er aan te beginnen hoor. maar ja het moet. ik heb er een orginele radio in zitten, hoe moet die er uit ?? heb je daar speciale pinnetjes voor nodig ?? gr scannie
S Slurpy Post best veel 20 apr 2011 #18 Gewoon dezelfde pinnetjes als een andere radio. Ze staan alleen verder uit mekaar omdat het dubbel din formaat is. Eerst wel effe de inbusjes eruit draaien.
Gewoon dezelfde pinnetjes als een andere radio. Ze staan alleen verder uit mekaar omdat het dubbel din formaat is. Eerst wel effe de inbusjes eruit draaien.
S Slurpy Post best veel 20 apr 2011 #19 Gewoon dezelfde pinnetjes als een andere radio. Ze staan alleen verder uit mekaar omdat het dubbel din formaat is. Eerst wel effe de inbusjes eruit draaien.
Gewoon dezelfde pinnetjes als een andere radio. Ze staan alleen verder uit mekaar omdat het dubbel din formaat is. Eerst wel effe de inbusjes eruit draaien.